Vježbe poslije trudnoće

Vratiti se u prijašnju formu mnogima je izazov

Majčinstvo je najljepši dio života mnogim ženama. Iako je ovo period kada ste sretni i uživate u trenucima sa bebom i vašim najbližima mnoge žele vratit se na staru kilažu. Treniranje kada ste majka je izazov, pogotovo jer tada posvećujete svo vrijeme malenoj bebi. Iako je ovo najljepše životno iskustvo za žene važno je uvijek odvojiti vrijeme za sebe barem to bilo 10 minuta.

Ukoliko se želite vratit na prijašnju kilažu postoje određene vježbe koje su prilagođene majkama. Vježbe poslije trudnoće ne moraju biti intezivne niti teške. Bitno je da imate redovnu fizičku aktivnost u koju nekada možete uključiti i vašeg mališana.

Vježbe poslije trudnoće
Vježbe poslije trudnoće 5

Trenirati možete dva do tri puta sedmično po 15 minuta. Uvijek se možete učlaniti u teretanu ali mnogima je to samo oduzimanje vremena. Na svu sreću postoje vježbe koje možete odraditi kod kuće dok vaša beba spava.

Vježbanje nije korisno samo za gubitak kilograma već ima i jak psihički efekat na novopečene mame.

- Oglašavanje -

Redovno vježbanje nakon što ste dobili dijete ojačat će i tonirati vaše mišiće, pomoći vam da se oporavite od trudova ako ste rodili vaginalno i podići razinu energije kako biste se osjećali manje umornim.

Tjelovježba je također dobra za vašu mentalnu dobrobit. Može ublažiti stres i spriječiti postnatalnu depresiju. Postoji mogućnost da ćete izaći vani i upoznati ljude. Ali ne brinite se zbog nedovoljnog vježbanja. Briga za novorođenče može biti naporan posao, a možda nećete imati snage ili vremena za vježbanje onako redovno koliko biste željeli. Učinite najbolje što možete – čak 10 minuta je bolje nego ništa.

Na YouTube postoji bezbroj videa sa vježbama koje su prilagođene majkama. Uz minimalan napor možete napredovati fizički i psihički.

Aktivnosti izvrsne za sve mame

Hodanje, trčanje, yoga, pilates su neke od aktivnosti koje su lagane a učinkovite. Važno je da polako počnete sa tjelovježbom. Ne smijete previše forsirati vaše tijelo jer tako samo možete postići suprotan efekat.

Mnogi doktori preporučuju lagane šetnje koje su kratke i nisu duge. U ovu aktivnost možete uključiti vašeg mališana.Krenite sa kolicima u šetnju i trošite nepoželjne kalorije. Poželjne su i lagane vježbe koje možete uraditi navečer ili ujutro dok još beba spava.

- Oglašavanje -

Ukoliko budete uporni i redovno trenirali možete povećavati jačinu aktivnosti. Šetnje i vježbe mogu biti duže i jačeg tempa.

 Vježbe za početnike

Ne zaboravite na mišiće zdjelice i uključite vježbe koje će je dodatno očvrstiti.

Sjednite na klupu s nogama u širini ramena, rukama na bokovima. Smanjite mišiće zdjelice, kao da pokušavate zaustaviti mokrenje, i ustanite. Napravite 1-3 serije od 10-20 ponavljanja.

Vježbe poslije trudnoće
Vježbe poslije trudnoće 6

Ukoliko vam je ovo preteška vježba možete sebi olakšati tako što se naslonite  na klupu, stanite nogom ispred klupe i savijte laktove da biste sklopili ruke ispred prsa. Podignite nogu ravno ispred sebe nekoliko centimetara od tla i savijte desno koljeno da biste nakratko sjeli na klupu dok ste u tom položaju. Držeći cijelu lijevu nogu podignutom, odmah ustanite, otpuštajući i pritiskajući desnu petu da ispravite desnu nogu. Napravite 12 ponavljanja. Promijenite noge, ponovite.

Odlična vježba za sve početnike je podni most. Lezite na leđa savijenih koljena, stopala ravno na podu, ruke uz bokove. Lagano pomičite bokove prema gore. Napravite 1-3 serije od 10-20 ponavljanja.

Vježbe poslije trudnoće
Vježbe poslije trudnoće 7
- Oglašavanje - Vježbe poslije trudnoće

Crnuch Beat je još jedna fantastična vježba.

Lezite licem prema gore na joga prostirci, savijenih koljena za 90 stupnjeva, podignutih nogu, paralelno s podom. Stavite ruke iza glave, laktove vani i stisnite, podižući ramena s prostirke.

Ispružite noge dijagonalno prema gore, prekrižite gležnjeve i ispružite ruke iznad glave. Držeći se u ovom položaju, prebacite noge 8 puta jednu ispod druge.Zatim se vratite na početak i napravite osam ponavljanja.  

Posvetite vrijeme sebi

Mnoge majke osjećaju pritisak da odmah nakon poroda izgledaju mršavo. Iako je majčinstvo najljepša ženina uloga ona je i najteža. Nikada ne vršite pritisak na sebe jer ne vaše tijelo ne izgleda isto kao prije jer je to sasvim normalno. Beba će vam biti glavna pažnja ali ne zaboravite da posvetite vrijeme za sebe makar to bilo 5 ili 10 minuta dnevno. Iskoristite ga na bilo koji način koji će vas učiniti opuštenom i sretnom.

Vježbe poslije trudnoće
Vježbe poslije trudnoće 8
- Oglašavanje -
0 0 Glasovi
Ocjena članka
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare

Zanimljivosti