back to top

Potrošiti sebe ili novac? 5 konferencija o novcu, poduzetništvu i investiranju

31.03. održana je 5. konferencija o novcu, poduzetništvu i investiranju u organizaciji portala Žene i novac, ujedno i prva takva izvan Zagreba. U Splitu je ugošćeno stotinjak sudionika iz Hrvatske i regije koji su imali prilike slušati predavanja o aktualnim poduzetničkim temama u dinamičnom formatu.

Konferenciju je otvorila Manuela Šola, direktorica i vlasnica PR agencije Komunikacijski laboratorij i predsjednica Nadzornog odbora HUP-a, koja je u razgovoru s Kristinom Ercegović otkrila i da je za kreiranje brenda najvažnije da on bude dosljedan svojim vrijednostima. Nakon nje, Mirela Španjol, konzultantica i vlasnica Ciceron komunikacija, pokazala je kako različiti obrasci koje smo usvojili djeluju na naš posao i obiteljski život, naglasivši da uvijek moramo sagledati što je to u nama što nas potencijalno čini nezadovoljnima.

Daleko od rekorda prodanih nekretnina u Hrvatskoj

Jan de Jong, Nizozemac koji je s 22 godine doselio u Hrvatsku današnji direktor i suosnivač poznate tvrtke Webpower Adria, osvrnuo se na život u Hrvatskoj naglasivši da je upravo to bila jedna od najboljih životnih odluka: Hrvatska je prvenstveno sigurna i mirna zemlja u kojoj se ne trebam bojati za svoje četvero djece. Na tome treba biti zahvalan. – dodao je.

Jelena Kravoščanec Todorović, direktorica vodeće agencije za nekretnine Operete, otkrila je kako isplativo ulagati u nekretnine i koji su razlozi i trendovi porasta cijena nekretnina. U najnovijim pokazateljima o broju prodanih nekretnina u Hrvatskoj, objavljen je podatak kako taj broj danas seže tek 91 020, za razliku od 2007. kada je prodano 145 475 nekretnina.

Sonja Čuljak, HR stručnjakinja, vlasnica Serve Consulting i HR direktorica Emovis tehnologije otkrila je kako pronaći i zadržati zaposlenike, a Anamarija Đerek, direktorica prodaje Merkur osiguranja objasnila je zašto je važno ulagati u osiguranje, naglasivši kako upravo žene, zbog brojnih privatnih i poslovnih obveza, često zanemaruju sebe i vlastito zdravlje. Dodala je i kako je upravo Merkur osiguranje osim mogućnosti osiguranja nekretnina, omogućilo i razne specijalističke preglede, laboratorijske analize, sistematske preglede, savjetovanja, ali i odmor u wellnessu.

Novac je kao odnos: Potrebno je u njega ulagati

Irena Orlović, vlasnica izdavačke kuće te privatne osnovne i srednje škole Harfa, definirala je vlastiti odnos prema novcu kao odnos, ali i resurs za bolji život. Energična sam, uvijek bacam neku kontru onako kako me inspiracija ulovi, a najveća pogreška koju sam napravila dogodila se upravo onda kad sam pokušala štedjeti – dodala je Irena i nasmijala publiku.

Vlastite poduzetničke priče ispričali su i vlasnici OPG-a na području Dalmacije, Indira Vrgoč, vlasnica OPG-a Aromadria, Ana Matulić, suvlasnica OPG-a Matulić, Matea Vuletić, vlasnica OPG-a Mandarinet, Dragana Gagić, vlasnica OPG-a Degarra i Ante Sladić, vlasnik OPG-a Ante Sladić, koji su se složili kako su za uspjeh svakog OPG-a, osim kvalitete, važni i brendiranje, dizajn proizvoda i ambalaža.

Martina Drezga, suvlasnica Drezga d.o.o. i maloprodajnog lanca Pile i vile ispričala je svoj poduzetnički put koji je započeo preuzimanjem obiteljskog biznisa, a ispričala je i jednu anegdotu: Prijatelj je vlasnik restorana i ponudio mi je da usred sezone u njegovom objektu perem suđe. To mi je pokazalo koliko je to fizički težak posao, ali i koliko su neka iznimno važna radna mjesta zanemarena. – dodala je. Pohvalila se i kako njeni zaposlenici imaju razne benefite, a jedno od njih je i skraćeno radno vrijeme i well being budžet.

42% više rezervacija imaju apartmani s profesionalnim fotografijama

Anamarija Cicarelli, izdavačica časopisa Apartman Plus, vlasnica i direktorica Interligo d.o.o., naučila je prisutne na koji način se isplati ulagati u apartmane te je istaknula koliko su za rezervaciju smještaja važne kvalitetne fotografije. Glorija Matić i Mia Šoškić, vlasnice ugostiteljskih objekata Point u Makarskoj i UpCafe u Splitu, objasnile su kako uspjeti u ugostiteljstvu, a Kristina Ercegović, serijska poduzetnica, obradila je važnu temu o tome kako biti i ostati sam svoj gazda, a ne rob svog posla, istaknuvši kako su ključna pitanja u biznisu koliko naš posao može funkcionirati te rasti i razvijati se bez nas, a upravo to možemo postići postavljanjem sistema i izborom pravih ljudi.

Konferenciju su zaključili Hrvoje Serdarušić koji naveo je 10 najčešćih financijskih pogrešaka kod poduzetnika te njegov suradnik Predrag Novačić koji je pojasnio pojedinosti portala Bon.hr i kako ih najbolje iskoristiti.

Koliko je na ovakvim konferencijama važan networking dokazala je dvorana koja je ostala popunjena još dugo po završetku konferencije. Gosti su imali prilike uživati u specijalitetima Sana delikatesa, ali i degustaciji proizvoda lokalnih OPG-ovaca.

Veliko hvala Opereti, Merkur osiguranju, Sana delikatese, vinarijama Degarra i Ante Sladić, OPG Mandarinet, Aromadria, Matulić, Zadružna pivovara Brlog i časopisu i portalu Poduzetnik što su prihvatili podržati ovaj edukativni sadržaj.

Iduća konferencija održat će se u Opatiji i potom u Zagrebu, a detaljnije o tome uskoro.

Foto: Žene i novac

zeneinovac.com

drugi upravo čitaju

Napravite svoj financijski vision board

Jeste li već čuli za vision board – način za manifestiranje privatnih i poslovnih želja i ciljeva? Vision board je najjednostavnije rečeno kolaž slika...

Često zbog posla poželite da dan ima više sati? Evo kada angažirati virtualnog asistenta i koje poslove delegirati

Koliko često se probudiš u grču i čim otvoriš oči razmišljaš o nepreglednoj listi zadataka koja te čeka? Izađeš iz ureda na par sati...

Evo zašto je privatni smještaj i na dobroj lokaciji često niže kvalitete

Najteže je gledati prilike oko sebe, pogotovo u svojoj obitelji, a ne imati mogućnost iskoristiti iste. U privatnom smještaju, prilika je ako primjerice naši...

može te zanimati

Profitabilne kulture: Što se isplati uzgajati u Hrvatskoj?

Proizvodnja za tržište i ostvarenje gospodarske profitabilnosti temeljni su ciljevi poslovanja poljoprivrednih gospodarstava. Za ostvarivanje bilo kakve razvojne aktivnosti nužan su preduvjet ulaganja (investicije). Faze...

Kako brže prodati nekretninu? Dizajnerica interijera donosi moćne mehanizme o kojima niste razmišljali

Kako svako putovanje treba putokaze tako i prodaja nekretnine zahtijeva dobar plan i smjer kretanja. Ako ste jedan od onih koji ne vole gubiti...

6 dobro plaćenih poslova koji donose zaradu bez fakultetske diplome

Ako ćemo iskreno – postoji stigma kada je u pitanju obrazovanje. Ljudi koji ne idu na fakultet često se smatraju ljudima s manjim potencijalom...

Kako izgledaju filantropija i fundraising u praksi?

Kad sam 2019. godine odlučila otići iz CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora, neprofitne organizacije koju sam vodila skoro deset godina i postati poduzetnica koja želi svoje...

Deveti hrvatski EY Poduzetnik godine je Ivo Usmiani iz JGL Grupe

U sklopu devetog hrvatskog izdanja prestižnog globalnog programa EY Poduzetnik godine, najuspješnijim hrvatskim poduzetnikom za 2023. godinu proglašen je Ivo Usmiani iz JGL...

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala inovacija na svijetu, Maker Faire-a!

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...