back to top

Jedinstveni softver donosi proizvođačima ogromne uštede u svim procesima od narudžbe do isporuke

Ukoliko žele biti konkurentni na tržištu, ozbiljni proizvođači iz bilo kojeg sektora danas su primorani da se uhvate u koštac s digitalizacijom.

Većina proizvođača moderni poduhvat zvani “digitalizacija” tako doživljava kao nužno zlo čak i prije nego dođu u dodir sa njom. Međutim, kreatori raznih programa i alata s kojima se proizvođači susreću na svojim tržištima tvrde da je informatika osmišljena s ciljem da pomogne u automatizaciji procesa, da bi rezultati bili kvalitetniji, pouzdaniji i ukoliko proizvođač želi – brži i jeftiniji.

Činjenica je da u stvarnosti postoji ogromna softverska ponuda, od potpunih promašaja do skoro pa savršenih rješenja, iz ugla koristljivosti za proizvođače. Naravno, razlike u potrebama su često velike, tako da mali proizvođači i veliki internacionalni proizvođači iz IT ugla imaju potpuno različitu potrebu za programima.

Mnogi proizvođači prilikom traženja softvera kojim će poboljšati proizvodne procese, od narudžbe, preko proizvodnje do isporuke, nažalost žure sa odlukom i zato na domaćem tržištu često možemo čuti da proizvođači nisu zadovoljni odabranim rješenjima i da su frustracije, a često i gubici do kojih je dovela njihova odluka ogromni.

Negativna iskustva onih koji su pokušali integrisati savremena IT rješenja ponekad se reflektuju na druge proizvodne firme, koje zbog takve atmosfere odustaju od pokušaja da se upuste u taj dio poslovanja. Takav način razmišljanja je razumljiv, ali nažalost koban. Proizvođači koji uskoro ne digitalizuju svoje procese neće biti konkurentni u najbitnijinim aspektima poslovanja, a to su kvalitet i proizvodna cijena.

S druge strane, dio proizvođača koji su se upustili u taj proces, svjesni izazova koji su već prisutni i onih koji tek dolaze, ostvarili su vrhunske rezultate. Jedan od takvih primjera je brend namještaja “Gazzda” iz BiH, koji je digitalizacijom procesa uz pomoć softverskog rješenja “Vorta” ne samo uspio smanjiti rok isporuke, nego i podići kvalitet svoje usluge, a time povećati i zadovoljstvo svojih kupaca. 

Brend “Gazzda” je kroz stalnu razmjenu iskustva u radu s firmom “Vorta” pomogao da se razvije softverski servis koji u potpunosti razumije potrebe proizvođača u našem regionu. Firma “Vorta” je iskoristila dugogodišnje informatičko iskustvo da napravi istoimeni softver koji je u skladu sa zadnjim svjetskim standardima i u potpunosti fokusiran da na jednostavan način smanji kompleksnosti u lancu nabavke. Većina procesa unutar firme su sada rasterećeni pa uposlenici mogu da se skoncentrišu na druge zadatke.

Softver “Vorta” je domaći proizvod, a po svojoj jednostavnosti je još neviđen na regionalnom tržištu. “Vorta” je apsolutno fokusiran da donese sve prednosti digitalizacije u najmanjem mogućem roku. Ono što ga čini drugačijim od sličnih proizvoda u regionu, a i šire, jeste garancija da će potpuna implementacija biti spremna za korištenje za maksimalno dva mjeseca.

Tokom toga, proizvođač je oslobođen od donošenja teških odluka kao što su definisanje procesa i planiranje same implementacije. “Vorta” od prvog dana nudi gotovo rješenje na osnovu kojeg proizvođač može odmah da procijeni uticaj i uštede. “Vorta” je kod postojećih klijenata uspjela drastično smanjiti kompleksnost i administraciju poslovnih procesa, te na taj način smanjiti troškove, a istovremeno poboljšati kvalitet usluge i proizvoda omogućavajući proizvođaču prihvatanje 150% više narudžbi sa istim brojem uposlenih.

Više o tome kako “Vorta” tačno funkcioniše, kako softver izgleda i koji su preduslovi korištenja možete saznati na www.vorta.ba gdje također možete zatražiti prezentacijski sastanak. Nemojte čekati da inovacije dolaze do vas – postanite inovator u svom polju djelovanja kroz inovativna IT rješenja kao što je Vorta.

drugi upravo čitaju

Online poslovi: Kako ostati produktivan i motivisan

Kako ostati produktivan i motivisan dok radite online poslove? Rad od kuće postao je norma za mnoge ljude širom svijeta, a online poslovi nude fleksibilnost...

Kako stvoriti viralni sadržaj na društvenim mrežama

U eri digitalne komunikacije, društvene mreže postale su ključni alat za povezivanje, dijeljenje informacija i promoviranje sadržaja. Jedan od najuzbudljivijih aspekata prisustva na društvenim mrežama...

15 koraka kako otvoriti servis za čišćenje

Želite zaraditi novac? Otvorite servis za čišćenje! Vjerujem da ovo nije baš svima najprimamljiviji posao, ali je itekako tražen! Već nekoliko godina u medijima čitamo...

može te zanimati

Kako uštedjeti, a ne izgubiti na kvaliteti

Kako uštedjeti dodatni novac? Nastojite li usvojiti zdrave financijske navike, pronalazak kvalitetnih proizvoda po najboljim mogućim cijenama među najvažnijim je vještinama koje pritom morate steći. Pročitajte naše savjete i...

Kako povećati prodaju rukotvorina već danas? 7 trikova!

Ako se bavite izradom i prodajom rukotvorina sigurno vas zanima kako povećati prodaju rukotvorina i postići željenu zaradu. U nastavku donosimo najbolje savjete za...

BH Telecom kao vodeći digitalni integrator BiH, u toku pripreme za 5G mrežu

Danas je u prostorijama BH Telecoma održana press konferencija na kojoj je predstavljeno finansijsko poslovanje BH Telecoma u 2023. godini i poslovanje u I...

Kreiranje i prodaja online kurseva kao bloger: Kompletni vodič

Kako kreiranje i prodaja online kurseva kao bloger može pomoći vašoj mjesečnoj zaradi? U današnje vrijeme, kreiranje i prodaja online kurseva predstavljaju izuzetno profitabilan poslovni...

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj industriji

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka sa lokalnim radijem u Travniku, TNT...

Je li Hrvatska porezna oaza ili samo pustinja?

Dok jedni tvrde da je Hrvatska porezna oaza koja osigurava povoljan porezni okvir za poduzetnike i strane investitore, drugi ističu da su porezi previsoki...