Kako postati lider i inovativno liderstvo u doba promjena – predavanje direktora Telemach BH učesnicima Leader Roots programa

Admir Drinić, generalni direktor Telemach BH, održao je u okviru Leader Roots programa predavanje na temu „Kako postati lider i inovativno liderstvo u doba promjena“.

Ovo predavanje je nastavak kontinuirane edukacije mladih menadžera, prepoznatih od svojih kompanija, koji organizuje AmCham u saradnji sa svojim članicama u Bosni i Hercegovini. Program je osmišljen sa ciljem jačanja liderskih potencijala mlađih ljudi, te istovremeno osnaživanja bosanskohercegovačke privrede.

Cilj ovog programa je naučiti mlade ljude da kreativno razmišljaju izvan okvira, ali i da steknu određene organizacijske i druge vještine kako bi sutra mogli preuzeti lidersku poziciju u svojim kompanijama. Zadovoljstvo mi je bilo ovim mladim ljudima podijeliti iskustva stečena u vođenju Telemach BH, kompanije koja daje krucijalan doprinos digitalizaciji Bosne i Hercegovine, stvarajući na taj način preduslove za modernizaciju, nove investicije i privredni razvoj zemlje“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemach BH i naglasio da te rezultate ne bi mogli ostvariti bez vrlo inovativnog pristupa u vođenju i pozicioniranju kompanije na tržištu.


kako postati lider i inovativno liderstvo u doba promjena – predavanje direktora telemach bh učesnicima leader roots programa

Leader Roots program je namijenjen edukaciji mladih lidera od 26 do 35 godina. Višemjesečni je i omogućava kompanijama članicama AmChama da svoje najbolje menadžere, proaktivne zaposlenike i talente, te one za koje smatraju da će biti budući lideri, educiraju i dodatno motivišu kroz set modula, lekcija i zadataka. Predavači su istaknuti menadžeri kompanija članica AmChama.

Program je koncipiran na način da mijenja način razmišljanja pojedinca, usmjeravajući ga da razmišlja kao lider i vizionar, te je snažno fokusiran na gradnju  mreže učesnika programa, koji će u budućnosti preuzeti mentorsku ulogu i svoje stečeno znanje i vještine prenijeti budućim polaznicima.

Učesnici predavanja su umjesto uobičajenih poklona dobili majice koje prodaje Udruženje Srce za djecu oboljelu od rakaiH, a koje je kompanija Telemach BH nabavila u znak podrške ovom Udruženju, sa kojim ima višegodišnju saradnju.

 

drugi upravo čitaju

Najbolji mobiteli u 2023.

Koji su to najbolji mobiteli 2023   Bez obzira da li telefon koristite u poslovne svrhe ili vam ipak treba samo za obavljanje svakodnevih aktivnosti, on...

Zašto su važne čestitke za rođendan

Pisanje čestitki za rođendan predstavlja jednu od najstarijih i najtoplijih tradicija koju ljudska kultura njeguje. Ova jednostavna, ali izuzetno značajna gesta, nije samo običaj,...

Kako odblokirati blokiran telefon?

Imate hitnu situaciju i želite saznati kako odblokirati blokiran telefon? Ovo je 100% provjeren način da to uradite bezbolno. Došli ste u situaciju da je...

može te zanimati

Online poslovi i zarada na internetu 2023

Online poslovi i zarada na internetu uživaju ogromnu populrnost. Digitalni Marketing kao Najisplativiji Biznis u Srbiji. U svetu gde se tehnologija brzo razvija, digitalizacija...

Vaša Ključna Destinacija za Rešenja

U doba digitalne ere, pristup informacijama i znanju nikada nije bio lakši. Internet je postao izvor beskrajnih resursa, a među njima se ističe i...

Kako Napraviti Biznis Profil Na Instagramu

Zanima te Kako Napraviti Biznis Profil Na Instagramu? Instagram nije samo platforma za fotografije i video zapise na kojima će Vaši prijatelji lajkat. Instagram je...

Najbolji kursevi grafičkog dizajna

Koji su to Najbolji kursevi grafičkog dizajna? Grafički dizajn je danas veoma popularan i sve više ljudi educira se kako da postanu grafički dizajneri. Pogotovo...

7 savjeta za dobro korisničko iskustvo

Korisnički doživljaj ili korisničko iskustvo (User Experience – UX) danas predstavlja jedan od najvažnijih segmenta dobrog onlajn nastupa, jer on zapravo određuje da li...

Profesionalno pisanje tekstova za sajtove

Prije nego što počneš pisati, trebaš biti načisto sa svrhom svoje web stranice. Kome je namijenjen? Koji su motivi i očekivanja tvojih kupaca prilikom...