back to top

Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu oboljelu od raka

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove godine, pa su zajedničkim snagama pokrenuli kampanju za pomoć Udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ pod nazivom „Zajedno stvaramo ljubav“.

Ovim humanim projektom u kojem mogu učestvovati svi vjerni potrošači, Vispak, Konzum i Mercator žele donirati sredstva najugroženijoj kategoriji u BiH, a to su djeca oboljela od raka. Kupovinom Vispak juhe ili čorbe u periodu od 10.11.2022. do 10.01.2023. odvajat će se sredstva za podršku Udruženju, a iz ovih kompanija navode kako su sigurni da će uspjeti opravdati slogan kampanje „Zajedno stvaramo ljubav“.

„Vrlo nam je važno da imamo podršku bh.društva, a posebno nam je drago kada ona dolazi od domaćih društveno odgovornih kompanija. Vjerujemo da će kroz ovu kampanju zamirisati mnogi domovi na Vispakovu supu, ali prije svega u njih će ući zadovoljstvo i ljubav kao posljedica učinjenog dobrog djela. Hvala kompaniji Vispak što je ponovo tu za djecu oboljelu od raka te što je njihova podrška na putu ka ozdravljenju ” – istakao je Fikret Kubat, direktor Udruženja.

U kompaniji Vispak navode kako su humanitarni projekti ono na što obraćaju posebnu pažnju kroz sve godine svoj postojanja.
„Ovaj put kampanja je usmjerena ka mališanima koji se mjesecima, neki i godinama, bore s ovom opakom bolešću i vjerujemo da će im naša sredstva biti od značajne koristi za kupovinu onoga što im nedostaje. Konzum i Mercator su naši višegodišnji partneri i znamo da uvijek možemo računati na njihovu podršku kad je riječ o društvenoj odgovornosti. Sigurni smo da ćemo Udruženju „Srce za djecu“, ovom donacijom, uljepšati kraj 2022. godine“ – istakla je Nina Bijedić Mujanović, direktorica kompanije Vispak.

Iz Konzuma i Mercatora naglašavaju da udruženim partnerskim projektima mogu napraviti značajne uspjehe i podršku ovakvim kampanjama. Ističu da su ponosni na sve realizovane humanitarne projekte do sad.
“Obaveza velikih poslovnih sistema je da kroz svoj rad stvaraju ambijent za društveno-odgovorno djelovanje, te nam je veliko zadovoljstvo jer smo zajedno sa našim dugogodišnjim poslovnim partnerom i dobavljačem Vispakom usmjereni ka istim vrijednostima. Zato smo odlučili ujedniti snage i realizovati projekat “Zajedno stvaramo ljubav”. Konzum i Mercator već godinama realizuju različite donatorske projekte za udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” i sretni smo jer se naša humana misija nastavlja sada i kroz ovaj divan projekat sa Vispakom” – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora

drugi upravo čitaju

Napravite svoj financijski vision board

Jeste li već čuli za vision board – način za manifestiranje privatnih i poslovnih želja i ciljeva? Vision board je najjednostavnije rečeno kolaž slika...

Često zbog posla poželite da dan ima više sati? Evo kada angažirati virtualnog asistenta i koje poslove delegirati

Koliko često se probudiš u grču i čim otvoriš oči razmišljaš o nepreglednoj listi zadataka koja te čeka? Izađeš iz ureda na par sati...

Evo zašto je privatni smještaj i na dobroj lokaciji često niže kvalitete

Najteže je gledati prilike oko sebe, pogotovo u svojoj obitelji, a ne imati mogućnost iskoristiti iste. U privatnom smještaju, prilika je ako primjerice naši...

može te zanimati

Profitabilne kulture: Što se isplati uzgajati u Hrvatskoj?

Proizvodnja za tržište i ostvarenje gospodarske profitabilnosti temeljni su ciljevi poslovanja poljoprivrednih gospodarstava. Za ostvarivanje bilo kakve razvojne aktivnosti nužan su preduvjet ulaganja (investicije). Faze...

Kako brže prodati nekretninu? Dizajnerica interijera donosi moćne mehanizme o kojima niste razmišljali

Kako svako putovanje treba putokaze tako i prodaja nekretnine zahtijeva dobar plan i smjer kretanja. Ako ste jedan od onih koji ne vole gubiti...

6 dobro plaćenih poslova koji donose zaradu bez fakultetske diplome

Ako ćemo iskreno – postoji stigma kada je u pitanju obrazovanje. Ljudi koji ne idu na fakultet često se smatraju ljudima s manjim potencijalom...

Kako izgledaju filantropija i fundraising u praksi?

Kad sam 2019. godine odlučila otići iz CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora, neprofitne organizacije koju sam vodila skoro deset godina i postati poduzetnica koja želi svoje...

Deveti hrvatski EY Poduzetnik godine je Ivo Usmiani iz JGL Grupe

U sklopu devetog hrvatskog izdanja prestižnog globalnog programa EY Poduzetnik godine, najuspješnijim hrvatskim poduzetnikom za 2023. godinu proglašen je Ivo Usmiani iz JGL...

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala inovacija na svijetu, Maker Faire-a!

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...