back to top

Što je, po čemu je karakterističan i zašto ljudi prema njemu ponekad osjećaju otpor?

Zašto sam nakon uspješnih osamnaest godina poduzetništva napravila zaokret u karijeri i odlučila se baviti mrežnim marketingom kao primarnim biznisom?

Tijekom djetinjstva oduvijek sam težila uspjehom i izvrsnosti – ići naprijed. Završavala sam sve razrede s najboljim uspjehom. Živjela sam u nekoliko stranih zemalja gdje sam se i školovala, čak i na Novom Zelandu. Ta raznolikost osobnosti i kultura dala mi je jednu mogućnost da shvatim koliko su ljudi različiti i da s dopuštanjem ulazim u odnose sa razumijevanjem. Mnogi se odnosi ruše nerazumijevanjem različitosti samih osobnosti.

Nakon punih osamnaest godina mog poduzetništva i vođenja idejom da nisam stručnjak u mrežnom marketingu (osim basic nagađanja što većina misli da zna o mlm) odlučila sam se educirati na svim nivoima na našim i inozemnim edukacijama zadnjih sedam godina i postati tu profesionalac. Pomislila sam: što je to zašto veliki uspješni poduzetnici poput Robert Kyosakia, Tony Robbinsa i Bill Gatesa ovaj model poslovanja nazivaju najboljim?

Zašto ljudi imaju predrasude prema mrežnom marketingu?

Mrežni marketing se temelji na marketingu preporuka zadovoljnih konzumenata visoko kvalitetne linije proizvoda i preporuke poslovne prilike u kojoj svaki pojedinac može graditi svoj profit prema osobnim ambicijama. Radi se najčešće o vrlo kvalitetnim proizvodima jer je njihova intencija da se po svijetu distribuiraju jako velik niz godina, stoga nema mjesta za površnost.

Budući da je jedini uvjet imati osamnaest godina, uključuju se osobe raznih kapaciteta, nejednakih ambicija da se educiraju i nejednakih struka i predznanja. Otvaraju svoju franšizu, poslovanje i rade samostalno. Često se zato brend nađe u masi nekih mišljenja, što nema nikakve veze s kvalitetom samog brenda, već s pristupom pojedinca.

Pristup je uvijek različit. To znamo. No, zna biti presudan u kreiranju našeg mišljenja o samom brendu. Koliko puta nam se desilo da smo loše mislili o nekom brendu, pa smo na kraju preko osobe koja je nama bila most povjerenja, ipak kreirali pozitivan stav.

Foto: Pexels

Sve je do odnosa

Mrežni marketing je posao ljudskog managementa. Kreiramo tim s osobama istih ciljeva, mindseta i većim ambicijama, zaljubljenih u ideju da budemo doprinos u društvu. Svakako ukoliko krenemo u ovaj biznis s osobom koja je uspješna i kreator te odličan mentor, imat ćemo puno bolji preduvjet za uspjeh. No, naravno na kraju sve ovisi o nama i našoj akciji, trudu i zalaganju.

Mrežni marketing je kao svaki drugi biznis – traži vrijeme, angažman, odricanja i ulaganja. Ne postoji uspjeh na svijetu bez predanosti.

Koje su prednosti ovog biznis modela?

  • puno manja ulaganja od bilo kojeg drugog pokretanja biznisa,
  • uhodana platforma koja brine o proizvodu, kvaliteti, dostavi i edukacijama samog zastupnika na svakom nivou,
  • postavljen marketing sa već predloženim materijalima za korištenje,
  • web sučelje sa svim informacijama spremnim za narudžbe naših klijenata,
  • mentor koji je već prošao put uspjeha i pomaže ti direktno svaki dan jer tvoj uspjeh je i njegov,
  • duplikacija vremena i novca kroz izgradnju mreže neovisnih suradnika po svijetu klikom miša,
  • brojne nagrade i putovanja,
  • osobni razvoj, javni nastup,
  • upravljanje timovima i svojim vremenom,
  • jedini biznis koji plaća tvoje mentoriranje zauvijek (tvoje vrijeme),
  • mogućnost neograničenog poslovnog rasta na svim nivoima.

Koje su mane ovog biznis modela?

  • često ulaze osobe bez poduzetničkog predznanja,
  • prevelika početna očekivanja u odnosu na rast profita u prijašnjim zaposlenjima,
  • nerazumijevanje da hobi pristup nosi hobi zarade,
  • nemaš šefa, ali ipak ga nekad trebaš jer još nemaš poduzetnički mindset,
  • nemaš radno vrijeme, ali si ga trebaš postaviti sam,
  • nedostatak svjesnosti da tvoju uslugu ili proizvod neće svi jer niti Mercedes ne voze svi i to je ok 😉
  • nailazit ćeš na ljude koji će hejtati to što radiš iako ni sami ne znaju zašto točno (princip rekla-kazala).

Kako predstaviti sebe i što ako mi se svidi?

Moj posao je biti doprinos u društvu te mentorirati žene koje žele više u životu o poduzetništvu, ljubavi prema sebi i mogućnosti kontinuiranog rasta i razvoja, kako u osobnom tako u profesionalnom smislu.

Ono što je mene zainteresiralo je svakako da nema staklenog stropa, nema limita i što iz godine u godinu kao mentor i profesionalac postajem druga osoba i razvijam se. Prihodi su nakon nekoliko godina premašili zarade u klasičnom poduzetništvu jer se novac i vrijeme u mrežnom marketingu duplicira. Pri tom jako puno putujem po svijetu, ostvarujem nova kvalitetna prijateljstva, druženja s inspirativnim ljudima i to me obogaćuje.

Pružam zdrav život mom sinu koji kroz moj rad vidi da je sve u životu moguće i da nema limita i na tome sam izuzetno zahvalna.

Mrežni marketing kao pasivni prihod

Ljudi često brkaju pojam pasivnih prihoda. Primjerice, ako sam uložio u nekretninu, uredio, renovirao, pripremio za rentu, kupio ili naslijedio, moramo imati na umu da taj stan nije naš sve dok ga do kraja ne otplatimo. Ako smo uložili od nasljedstva, naša dobit je tek onda kada sve uloženo vratimo i kada više u njega ne ulažemo nova sredstva.

Pasivan prihod je sve ono po definiciji što nas više ne košta ni centa. Isplata za jednom odrađen posao. To je dio koji me oduševio u MLM jer sam osobno u mojoj školi stranih jezika mentorirala mnoge profesore, koji su radi životnih okolnosti otišli na druga radna mjesta, druge gradove, možda otvorili svoje škole. To moje znanje i ulaganje ponijeli su sa sobom kao resurs kojim više ne raspolažem.

Jedina biznis platforma koja cijeni i plaća naše vrijeme je MLM. Za jednu kvalitetno mentoriranu osobu plaćen si zauvijek u određenim postocima prometa od naše kompanije. Što će veći uspjeh imati, vi ćete biti više plaćeni. Tako na taj način svaka osoba koja ulaže trud i svoje vrijeme bude za to plaćena. Ulaganje u ljudski management puno je bolja opcija od nekretnina po meni, naročito što smo sami svjedokom da danas nismo sigurni hoće li sutra stajati gdje su danas.

Jesam li dobar za ovaj posao i što ako ne znam prodavati?

Niti za jedan posao nema idealne osobe. Kad uvidimo što sve možemo dobiti baveći se ovom poslovnom aktivnosti, sve naučimo korak po korak. Ne, ne uvaljuješ nikome ništa. Iskreno se nadam da to ne radiš ni kada prodaješ i predstavljaš na svom poslu nešto što nudiš.

Naš posao je pronaći potrebu kod svakog pojedinca što bi mu bilo zanimljivo unutar suradnje s nama ukoliko nešto postoji. Nije li to posao svakog poduzetnika?

Ovo je posao rasta i razvoja, izlazaka iz zone komfora puno puta, jer da bismo dosegli više, mi moramo postati nešto više. Na kraju krajeva, za svaku suradnju potreban je onaj klik koji definira je li osoba koja sjedi nasuprot vrijedna da ju čujem i pokrenem s njom novi projekt.

Stoga vam želim onaj klik da imate puno uspješnih novih početaka ove godine i tko zna možda baš sa mnom i možda baš i u mrežnom marketingu.

Foto: Pexels

zeneinovac.com

drugi upravo čitaju

Kako uštedjeti, a ne izgubiti na kvaliteti

Kako uštedjeti dodatni novac? Nastojite li usvojiti zdrave financijske navike, pronalazak kvalitetnih proizvoda po najboljim mogućim cijenama među najvažnijim je vještinama koje pritom morate steći. Pročitajte naše savjete i...

Kako povećati prodaju rukotvorina već danas? 7 trikova!

Ako se bavite izradom i prodajom rukotvorina sigurno vas zanima kako povećati prodaju rukotvorina i postići željenu zaradu. U nastavku donosimo najbolje savjete za...

BH Telecom kao vodeći digitalni integrator BiH, u toku pripreme za 5G mrežu

Danas je u prostorijama BH Telecoma održana press konferencija na kojoj je predstavljeno finansijsko poslovanje BH Telecoma u 2023. godini i poslovanje u I...

može te zanimati

Kreiranje i prodaja online kurseva kao bloger: Kompletni vodič

Kako kreiranje i prodaja online kurseva kao bloger može pomoći vašoj mjesečnoj zaradi? U današnje vrijeme, kreiranje i prodaja online kurseva predstavljaju izuzetno profitabilan poslovni...

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj industriji

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka sa lokalnim radijem u Travniku, TNT...

Je li Hrvatska porezna oaza ili samo pustinja?

Dok jedni tvrde da je Hrvatska porezna oaza koja osigurava povoljan porezni okvir za poduzetnike i strane investitore, drugi ističu da su porezi previsoki...

Napravite svoj financijski vision board

Jeste li već čuli za vision board – način za manifestiranje privatnih i poslovnih želja i ciljeva? Vision board je najjednostavnije rečeno kolaž slika...

Često zbog posla poželite da dan ima više sati? Evo kada angažirati virtualnog asistenta i koje poslove delegirati

Koliko često se probudiš u grču i čim otvoriš oči razmišljaš o nepreglednoj listi zadataka koja te čeka? Izađeš iz ureda na par sati...

Evo zašto je privatni smještaj i na dobroj lokaciji često niže kvalitete

Najteže je gledati prilike oko sebe, pogotovo u svojoj obitelji, a ne imati mogućnost iskoristiti iste. U privatnom smještaju, prilika je ako primjerice naši...