Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu oboljelu od raka

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove godine, pa su zajedničkim snagama pokrenuli kampanju za pomoć Udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ pod nazivom „Zajedno stvaramo ljubav“.

Ovim humanim projektom u kojem mogu učestvovati svi vjerni potrošači, Vispak, Konzum i Mercator žele donirati sredstva najugroženijoj kategoriji u BiH, a to su djeca oboljela od raka. Kupovinom Vispak juhe ili čorbe u periodu od 10.11.2022. do 10.01.2023. odvajat će se sredstva za podršku Udruženju, a iz ovih kompanija navode kako su sigurni da će uspjeti opravdati slogan kampanje „Zajedno stvaramo ljubav“.

„Vrlo nam je važno da imamo podršku bh.društva, a posebno nam je drago kada ona dolazi od domaćih društveno odgovornih kompanija. Vjerujemo da će kroz ovu kampanju zamirisati mnogi domovi na Vispakovu supu, ali prije svega u njih će ući zadovoljstvo i ljubav kao posljedica učinjenog dobrog djela. Hvala kompaniji Vispak što je ponovo tu za djecu oboljelu od raka te što je njihova podrška na putu ka ozdravljenju ” – istakao je Fikret Kubat, direktor Udruženja.

U kompaniji Vispak navode kako su humanitarni projekti ono na što obraćaju posebnu pažnju kroz sve godine svoj postojanja.
„Ovaj put kampanja je usmjerena ka mališanima koji se mjesecima, neki i godinama, bore s ovom opakom bolešću i vjerujemo da će im naša sredstva biti od značajne koristi za kupovinu onoga što im nedostaje. Konzum i Mercator su naši višegodišnji partneri i znamo da uvijek možemo računati na njihovu podršku kad je riječ o društvenoj odgovornosti. Sigurni smo da ćemo Udruženju „Srce za djecu“, ovom donacijom, uljepšati kraj 2022. godine“ – istakla je Nina Bijedić Mujanović, direktorica kompanije Vispak.

  Najbolji online poslovni imenik

Iz Konzuma i Mercatora naglašavaju da udruženim partnerskim projektima mogu napraviti značajne uspjehe i podršku ovakvim kampanjama. Ističu da su ponosni na sve realizovane humanitarne projekte do sad.
“Obaveza velikih poslovnih sistema je da kroz svoj rad stvaraju ambijent za društveno-odgovorno djelovanje, te nam je veliko zadovoljstvo jer smo zajedno sa našim dugogodišnjim poslovnim partnerom i dobavljačem Vispakom usmjereni ka istim vrijednostima. Zato smo odlučili ujedniti snage i realizovati projekat “Zajedno stvaramo ljubav”. Konzum i Mercator već godinama realizuju različite donatorske projekte za udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” i sretni smo jer se naša humana misija nastavlja sada i kroz ovaj divan projekat sa Vispakom” – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija spot_img

drugi upravo čitaju

Go Slim Forum

Go Slim forum je pravo mjesto za informisanje o čudesnom čaju za mršavljenje. Go Slim forum donosi iskustva korisnika i pouzdane informacije iz prve...

Kako očistiti jetru i smršati prirodnim putem?

kako očistiti jetru i smršati

Kako napisati dobar seminarski rad DETALJAN VODIČ

Sigurno si ga bar jednom morao predati nastavniku ili profesoru. Isto tako si se sigurno bar jednom namučio jer nisi znao kako napisati dobar...

može te zanimati

Sve je lakše kad se podijeli sa Visa karticama Intesa Sanpaolo Banke

Ove jeseni Intesa Sanpaolo Banka uvela je posebnu pogodnost za sve klijente korisnike Visa Inspire i Visa Platinum kartica Banke. Naime svi klijenti koji...

Uz Moj dm aplikaciju još jednostavnija kupovina uz brojne pogodnosti

300 active beauty bodova za besplatno preuzimanje! Prateći savremene navike današnjih potrošača dm nastavlja ulagati u procese digitalizacije i modernizacije usluga. Tako je kupcima u...

Majke zarađuju manje od zaposlenih žena, ali rješenje postoji!

Financijska kazna majčinstva je pojam koji je nastao kao rezultat mjerenja jaza u plaćama između majki i žena koje nisu majke te majki...

Bingo nastavlja sa investicijama na području Kalesije, otvorili 224. poslovnicu

Na području općine Kalesija Bingo je započeo sa radom davne 2006. godine. Od tada do danas brojne su investicije ove kompanije u općinu, a...

Zašto umirovljenici mogu biti dobri poduzetnici i zaposlenici?

Prema najnovijem popisu Hrvatska broji 3.888.529 stanovnika, a 1.157.524 (gotovo 30 posto) čine stariji od 60 godina. Zabrinjavajući je to podatak, ne samo u Hrvatskoj....

Praktično usavršavanje za više od 40 studenata uz podršku Telemach fondacije i United Cloud-a

Telemach fondacije i United Cloud, najbrže rastući centar za razvoj inovacija u regiji, organizovali su radionice za studente Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu. Stručnjaci iz United...

Kako znati jesam li žrtva online ljubavnog prevaranta?

Povodom međunarodnog dana nasilja nad ženama, htjela bih pokrenuti još jednu vrstu nasilja nad ženama, a to su online ljubavni prevaranti. Smatram da se...

Koje opcije plaćanja trebam imati na webshopu?

U radu s klijenticama jedno od prvih pitanja kada krenemo raditi na planu za web shop jest upravo koju uslugu za sigurno procesiranje...

Kupovina je lakša kad je podijelite na rate

Predstojećih nekoliko dana period su u godini kada većina ljudi kupuje vrlo intenzivno. „Black week“ groznica je već počela, a primamljive ponude dodatni su...

Partner MKF novčano nagradio eko obrtnike

Primjeri dobrih praksi kao inspiracija drugima Odgovorna upotreba prirodnih resursa, odnosno sirovina i energije, danas je već postala princip poslovanja dok će trend održivosti, s...

Novi proizvod Intesa Sanpaolo Banke kreiran za zaposlene mame – [email protected]

Povodom obilježavanja 25. novembra/studenog – Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Grupa Intesa Sanpaolo odlučila je pokrenuti proizvod namijenjen mamama kako bi im...

Kako ostvariti svoju najvažniju prodaju: Najvažniji i prvi kupac ste vi sami

Često se događa da se prodavači upuste u prodaju, a da prvo nisu napravili svoju najvažniju prodaju, da prvo nisu prodali svom najvažnijem kupcu. Tko...