back to top

Akta.ba proslavila poslovno punoljetstvo najboljom društveno-odgovornom proslavom

Akta.ba, vodeći poslovni portal u Bosni i Hercegovini, proslavio je jučer 18. godina uspješnog rada. Za razliku od dosadašnjih proslava, ova ja nešto drugačijeg karaktera.

Proslava poslovnog punoljetstva bila je posvećena našim najstarijim sugrađanima – korisnicima Gerontološkog centra Sarajevo. Kroz brojne aktivnosti prethodnih mjeseci portal Akta.ba je prepoznao potrebu, te kroz komunikaciju sa korisnicima, predstavnicima i uposlenicima Gerontološkog centra, obezbijedio neophodne proizvode i upriličio boravak našim sugrađanima.

Projekat “Vrijeme je za dobra djela” naišao je na oduševljenje i odaziv mnogih kompanija, koje su sa uposlenicima Akta.ba portala proteklih mjesec dana vrijedno radili na uručivanju potrebnih donacija Gerontološkom centru. Donirane su osnovne potrepštine, namještaj, tv uređaji, repromaterijal i materijal za likovnu sekciju, društvene i zabavne igre, donje rublje i spavaći program.

“Danas smo jako sretni, imamo puno razloga za slavlje koje smo željeli podijeliti sa našim cijenjenim najstarijim sugrađanima, poslovnim partnerima, uposlenicima i svim ostalim gostima koji su se odazvali našem pozivu, stoga dobro nam došli. Puno je prepreka i izazova bilo na našem putu od 2005. godine. Puno truda, rada, pritisaka, zalaganja, žrtve smo podnijeli, kako bismo postali kompanija, od jednog malog obrta”, rekla je Azra Atagić-Ćatović, direktorica poslovnog portala Akta.ba.

Naglasila je da je bio potreban jedan snažan tim da napravi kompaniju kakva je ova, spremna da doskoči i odgovori svim izazovima tržišta i pri tome ostane nezavisan, respektabilan i transparentan poslovni portal.

“Uspjeli smo zahvaljujući našim poslovnim partnerima, pretplatnicima portala Akta.ba, koji vjeruju našem radu, te na osnovu informacija dostupnih na Akta portalu svakodnevno donose svoje poslovne odluke”, rekla je.

Samo u prošloj godini na poslovnom portalu Akta.ba objavljeno je preko 250 000 tendera, te preko 13.500 plasiranih poslovnih vijesti. Dnevno se prati preko 3000 izvora kako bi prikupili informacije relevantne za poslovanje.

“Jedan od ciljeva rada naše kompanije jeste pozitivni medijski pritisak, korektivna kritika upravljačkim strukturama u državi. Duboko vjerujemo da samo uz transparentnu, javnu kritiku, ma koliko ona bila nepoželjna možemo natjerati razne nivoe vladajućih struktura da posao za koji su plaćeni, obavljaju dosljedno. Ovakvim pristupom pokrenuli smo veliki broj dobrih promjena u društvu, što smatramo da je primarna svrha medija”, istakla je Atagić-Ćatović.

Poslovni portal Akta.ba je medijski pokrovitelj svakog važnog ekonomskog dešavanja u zemlji i regiji.

“Dobitnici smo mnogobrojnih priznanja za izvrsnost u poslovanju, certifikovani smo smo ISO standardu za upravljanje bazama podataka, u našem Registru kompanija i institucija trenutno je preko 400.000 pravnih lica. Ponosni smo na sve zahvalnice koje smo dobili za humanitarni i društveno odgovoran rad. Stipendirali smo brojne studente i bili organizatori raznih humanitarnih akcija. Ulažemo trud i napor biti graditelj prosperitetnog i pravednog društva”, poručila je.

Ovo poslovno punoljetstvo satkano je od tima koji je predano radio da danas budemo to što jesmo, najposjećeniji poslovni mediji po jednom korisniku. Samo u 2022. godini portal je posjetilo preko 3,5 miliona pojedinačnih korisnika.

“Do danas, kroz Aktu je prošlo 49 redovnih uposlenih, većini je Akta bila odlična odskočna daska za buduće uspjehe. Imali smo brojna vjenčanja, a najdraže mi je što smo dočekali 24 bebe. Posebno se želim zahvaliti kolegicama koje u Akti rade preko deset godina, a to su Adisa Sarajlija, Dženita Latifović, Dženana Hekalo, Seida Bijedić, Aida Odobašić, Ajla Latifović, Nermina Selmanović i Ivana Raonić. Želim se zahvaliti naravno vama prijateljima, partnerima ovog projekta koji su učestovali u realizaciji ideje da boravak u Gerontološkom centru našim sugrađanima, od milja penzićima, učinimo kvalitetnijim. Hvala što ste se odazvali ideji rođendanskih poklona, osjećamo veliku radost i ponos da smo uspjeli ovu proslavu učiniti svrsihodnom”, istakla je Azra.

Pozivu se odazvalo oko 20-ak kompanija koje su obezbijedile neophodne proizvode i učinile njihov boravak u Centru boljim i zabavniji. Svi donatori su izrazili zahvalnost za poziv na učešće u projektu i okarakterisali ga kao divan i human gest.

Ideja je bila da pokažemo da nisu sami i zaboravljeni. Gerontološki centar broji 345 korisnika, od kojih je oko 200 nepokretno. Iako kantonalna ustanova, uglavnom se finansiraju iz vlastitih sredstava i zaista im je svaki vid pomoći dobrodošao kako bi se kvalitet boravka samih korisnika centra poboljšao.

“Želim da iskoristim priliku da vam poželim dobrodošlicu i da se zahvalim našim iskrenim prijateljima, poslovnom portalu Akta.ba. Hvala im što su odlučili ovako proslaviti svoj rođendan i što misle na nas”, kazao je Mirza Musa, direktor Gerontološkog centra.

Gosti rođendanske zabave pozvani su da poklone namijene Gerontološkom centru, odnosno njegovim korisnicima i time učine njihov boravak ugodnim.

Tokom rođendanske proslave sve prisutne je zabavljala grupa Divanhana, a dodijeljene su i nagrade najstarijijoj i najmlađoj korisnici Centra, te nagrade uposlenicima koji su kroz ankete samih štićenika ocijenjeni kao najbolji.

“Mi u bendu smo komentarisali kako je ovo jedna baš lijepa stvar, s obzirom da se radi o specifičnoj grupi ljudi i odlučili smo im pružiti lijepu muziku i dobar provod. Velika je čast da se čovjek samo pojavi ovdje, te ćemo danas improvizirati i pjesmom prenijeti emociju i pozitivnu energiju na njih”, rekla je Selma Droce, pjevačica grupe Divanhana.

Također, uručene su zahvalnice uposlenicama Akta.ba portala za dugogodišnji predan rad.

Polazeći od toga da se radost umnožava onda kada se dijeli, zahvaljujemo se svima koji su podržali našu rođendansku priču i time skupa inspirisali što više kompanija da svoje velike proslave obilježe u društveno odgovornom kontekstu.

Brojne kompanije prepoznale su ideju društveno odgovorne rođendanske zabave te nam pružile punu podršku u njenoj realizaciji: MADI, COCA-COLA, FEDI WORLD, INSIDE by ECO, TELEMACH, VISPAK, ZLATNA DŽEZVA, AS GROUP, SPRIND, KLAS, PREVENT GROUP, KLUB LJUBITELJA PALAČINAKA, GMS, HIFA PETROL, IGEPA I DIVANHANA.

drugi upravo čitaju

Online poslovi: Kako ostati produktivan i motivisan

Kako ostati produktivan i motivisan dok radite online poslove?Rad od kuće postao je norma za mnoge ljude širom svijeta, a online poslovi nude fleksibilnost...

Kako stvoriti viralni sadržaj na društvenim mrežama

U eri digitalne komunikacije, društvene mreže postale su ključni alat za povezivanje, dijeljenje informacija i promoviranje sadržaja.Jedan od najuzbudljivijih aspekata prisustva na društvenim mrežama...

15 koraka kako otvoriti servis za čišćenje

Želite zaraditi novac? Otvorite servis za čišćenje!Vjerujem da ovo nije baš svima najprimamljiviji posao, ali je itekako tražen! Već nekoliko godina u medijima čitamo...

može te zanimati

Kako uštedjeti, a ne izgubiti na kvaliteti

Kako uštedjeti dodatni novac?Nastojite li usvojiti zdrave financijske navike, pronalazak kvalitetnih proizvoda po najboljim mogućim cijenama među najvažnijim je vještinama koje pritom morate steći.Pročitajte naše savjete i...

Kako povećati prodaju rukotvorina već danas? 7 trikova!

Ako se bavite izradom i prodajom rukotvorina sigurno vas zanima kako povećati prodaju rukotvorina i postići željenu zaradu.U nastavku donosimo najbolje savjete za...

BH Telecom kao vodeći digitalni integrator BiH, u toku pripreme za 5G mrežu

Danas je u prostorijama BH Telecoma održana press konferencija na kojoj je predstavljeno finansijsko poslovanje BH Telecoma u 2023. godini i poslovanje u I...

Kreiranje i prodaja online kurseva kao bloger: Kompletni vodič

Kako kreiranje i prodaja online kurseva kao bloger može pomoći vašoj mjesečnoj zaradi?U današnje vrijeme, kreiranje i prodaja online kurseva predstavljaju izuzetno profitabilan poslovni...

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj industriji

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka sa lokalnim radijem u Travniku, TNT...

Je li Hrvatska porezna oaza ili samo pustinja?

Dok jedni tvrde da je Hrvatska porezna oaza koja osigurava povoljan porezni okvir za poduzetnike i strane investitore, drugi ističu da su porezi previsoki...