BalCannes srebro zlatnog sjaja za Wiener osiguranje i MITA Group

Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi na ujedinjavanju tržišta regiona, a najkreativnije agencije iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore šalju najbolje primjere kampanja kako bi ih ocijenili vodeći stručnjaci reklamne industrije, medija i oglašivača.

Ove godine je zabilježen rekordan broj prijava, a MITA Group i Wiener osiguranje VIG finalisti i dobitnici nagrade u komercijalnom segmentu i najtežoj kategoriji BalCannesa – srebro u oblasti korporativnih komunikacija za kampanju koja je pratila sponzorstvo Sarajevo Film Festivala.

„Regionalno srebro ima zlatni sjaj u Bosni i Hercegovini jer znamo da nijedna druga komercijalna kampanja iz naše zemlje nije prošla u finale BalCannesa iako je dosta kampanja s visokim budžetima realizirano prošle godine u Bosni i Hercegovini. Nastavljamo komunicirati kreativno, jer veliki su i veoma važni uspjesi koje smo za kratko vrijeme postigli kampanjama „Šta ako?“ i „Jesi siguran“: regionalna nagrada za kreativnost (BalCannes), značajan rast prodaje kao i dosega na društvenim mrežama za čak 9 puta i angažmana za 12 puta. Ponosni smo na činjenicu da Wiener inovira i pomjera granice u komunikaciji, te je to smjer kojim ćemo nastaviti da predstavljamo osiguravajuću branšu na drugačiji i neočekivan način“ – izjavio je Borislav Doder, predsjednik Uprave Wiener osiguranja VIG nakon osvajanja nagrade.

Korporativne komunikacije su najteži dio oglašavanja, a korporativne i imidž kampanje ispit zrelosti reklamnih agencija. Nema puno prostora za eksperimente i ludu kreativnost kao što je to slučaj sa produkt, CSR, kulturom ili digitalnim kampanjama. Jer, sve treba prilagoditi standardima, voditi računa o pravilima, imidžu i dugoročnoj strategiji koja treba kreirati i održavati sliku o brendu u glavama klijenata.

Ejub Kučuk, direktor kreativne agencije MITA Group povodom ovog uspjeha izjavio je: „Mala država, nedovoljno razvijeno tržište i minimalan budžet kojim smo raspolagali samo su nam dali krila da pokažemo kreativnost i da ideje, a ne novac, pokreću svijet. Hvala Wiener osiguranju VIG na povjerenju i ohrabrivanju da kampanjama pomjerimo granice kreativnosti. I posebno hvala timu koji je radio na ovom projektu. Najbolji ste na svijetu, vjerujemo da su pred nama još bolje kampanje i još veće nagrade.“

Ove godine na BalCannesu, najboljih 25 projekata regije odabrao je najveći žiri do sada, a kojeg je činilo čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija spot_img

drugi upravo čitaju

Go Slim Forum

Go Slim forum je pravo mjesto za informisanje o čudesnom čaju za mršavljenje. Go Slim forum donosi iskustva korisnika i pouzdane informacije iz prve...

Kako napisati dobar seminarski rad DETALJAN VODIČ

Sigurno si ga bar jednom morao predati nastavniku ili profesoru. Isto tako si se sigurno bar jednom namučio jer nisi znao kako napisati dobar...

može te zanimati

Što sve trebam znati prije kupnje električnog automobila?

Zašto su električni automobili toliko popularni zadnjih nekoliko godina? Neki kažu da su oni budućnost prijevoza, drugi tvrde da se na njima mora još...

Koliko i kako smijem raditi ako sam u mirovini?

Prema rezultatima istraživanja objavljenim od strane HINA-e, u Hrvatskoj je u listopadu prošle godine radilo više od 23 tisuće umirovljenika. Neki od njih u...

Online poslovi i zarada preko interneta

Zanimaju vas online poslovi i zarada preko interneta? Ovo su najbolji domaći sajtovi za online zaradu! Lista za one koji nisu sigurni da dovoljno dobro...

Kad korisnici kažu istinu o brendovima

Jedna je žena u Hrvatskoj odlučila biti prava deinfluencerica. Iziritirana šovinističkom reklamom jednog trgovačkog centra, napravila je i sama zakupila billboard koji govori protiv...

Koliko košta razvod?

Svi mi u brakove i veze ulazimo s namjerom da potraju, no stopa razvoda je sve veća. Neki kažu 30% za prvi, oko 50%...

Financijska neovisnost žena kao ključ prevencije nasilnih partnerskih odnosa

Koliko su puta mnogi od nas čitali o ženama u nasilnim vezama ili brakovima, te se pitali: zašto jednostavno ne odu? Ako nismo bili...

Donosimo 9 savjeta za organizaciju budget friendly vjenčanja

Organizacija vjenčanja ogroman je financijski zalogaj. Zna se kakva su pravila prilikom organiziranja vjenčanja: obilna i raznovrsna hrana, bend, nova vjenčanica (jer što ako...

Što svaka žena mora znati o novcu?

Novac jest bitan i važan Jeste li i vi cijeli život u minusu kako pokazuje jedna od Tisjinih komičnih ilustracija vezanih za svakodnevne situacije koje...

Nevjerojatno, ali protuvrijednost kućanskih poslova je 4500 EUR mjesečno

Kad bi nam plaćali za kućanske poslove koje obavljamo u našem domaćinstvu, kolika bi bila naša plaća? Naše poznato staro uvjerenje je da ako ne...

Trebam li temeljni kapital društva uskladiti s eurom?

Kao što znate, u Republici Hrvatskoj je od 1. siječnja 2023. godine u primjeni valuta euro zbog čega je potrebno poduzeti određene radnje kako...

Potrošiti sebe ili novac? 5 konferencija o novcu, poduzetništvu i investiranju

31.03. održana je 5. konferencija o novcu, poduzetništvu i investiranju u organizaciji portala Žene i novac, ujedno i prva takva izvan Zagreba. U Splitu...

Kako izgraditi samopoštovanje i samopouzdanje?

Postoji jedna prekrasna basna o kokoši i orlu, koja nam zorno prikazuje kako samosvijest i samopouzdanje utječu na naš život i put. Basna kaže...