BalCannes srebro zlatnog sjaja za Wiener osiguranje i MITA Group

Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi na ujedinjavanju tržišta regiona, a najkreativnije agencije iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore šalju najbolje primjere kampanja kako bi ih ocijenili vodeći stručnjaci reklamne industrije, medija i oglašivača.

Ove godine je zabilježen rekordan broj prijava, a MITA Group i Wiener osiguranje VIG finalisti i dobitnici nagrade u komercijalnom segmentu i najtežoj kategoriji BalCannesa – srebro u oblasti korporativnih komunikacija za kampanju koja je pratila sponzorstvo Sarajevo Film Festivala.

„Regionalno srebro ima zlatni sjaj u Bosni i Hercegovini jer znamo da nijedna druga komercijalna kampanja iz naše zemlje nije prošla u finale BalCannesa iako je dosta kampanja s visokim budžetima realizirano prošle godine u Bosni i Hercegovini. Nastavljamo komunicirati kreativno, jer veliki su i veoma važni uspjesi koje smo za kratko vrijeme postigli kampanjama „Šta ako?“ i „Jesi siguran“: regionalna nagrada za kreativnost (BalCannes), značajan rast prodaje kao i dosega na društvenim mrežama za čak 9 puta i angažmana za 12 puta. Ponosni smo na činjenicu da Wiener inovira i pomjera granice u komunikaciji, te je to smjer kojim ćemo nastaviti da predstavljamo osiguravajuću branšu na drugačiji i neočekivan način“ – izjavio je Borislav Doder, predsjednik Uprave Wiener osiguranja VIG nakon osvajanja nagrade.

Korporativne komunikacije su najteži dio oglašavanja, a korporativne i imidž kampanje ispit zrelosti reklamnih agencija. Nema puno prostora za eksperimente i ludu kreativnost kao što je to slučaj sa produkt, CSR, kulturom ili digitalnim kampanjama. Jer, sve treba prilagoditi standardima, voditi računa o pravilima, imidžu i dugoročnoj strategiji koja treba kreirati i održavati sliku o brendu u glavama klijenata.

Ejub Kučuk, direktor kreativne agencije MITA Group povodom ovog uspjeha izjavio je: „Mala država, nedovoljno razvijeno tržište i minimalan budžet kojim smo raspolagali samo su nam dali krila da pokažemo kreativnost i da ideje, a ne novac, pokreću svijet. Hvala Wiener osiguranju VIG na povjerenju i ohrabrivanju da kampanjama pomjerimo granice kreativnosti. I posebno hvala timu koji je radio na ovom projektu. Najbolji ste na svijetu, vjerujemo da su pred nama još bolje kampanje i još veće nagrade.“

Ove godine na BalCannesu, najboljih 25 projekata regije odabrao je najveći žiri do sada, a kojeg je činilo čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.

Prostamid - Za zdravu prostatu

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

drugi upravo čitaju

Kako pokrenuti vlastiti posao? 9 koraka kako kreirati biznis ako ne znate čime se točno želite baviti

Kako, kako, kako? Kako ovo, kako ono, a kako onda ovo i ono? Tisuću je upitnika u mnogim glavama dok na neki način razmišljaju...

Psihologija prodaje: 17 trikova zbog kojih kupujemo više

Odemo u trgovinu po jednu stvar, vratimo se s njih 10. Poznato? Niste jedini kojima se to događa – čak i ako kupujemo na...

Što je digitalna transformacija i zašto je toliko važna?

Znate li što je digitalna transformacija? Riječ je o procesu korištenja digitalnih tehnologija kako bi se promijenilo poslovanje organizacije uz korištenje novih mogućnosti koje...

može te zanimati

Što dijete uči dok upravlja novcem?

Financijska pismenost za djecu te općenito razgovaranje s djetetom o novcu je tema koja izaziva različita mišljenja ne samo roditelja, već odraslih ljudi generalno....

Kako zarađivati na YouTube-u?

Svijet interneta pruža mnoge prilike za stvaranje sadržaja i zarađivanje, a YouTube je jedna od najpopularnijih platformi za to. Ako ste razmišljali o pokretanju...

Je li Hrvatska porezna oaza ili samo pustinja?

Dok jedni tvrde da je Hrvatska porezna oaza koja osigurava povoljan porezni okvir za poduzetnike i strane investitore, drugi ističu da su porezi previsoki...

Ključni faktori za uspjeh u poslovanju

U eri digitalnog doba, društvene mreže postale su neizostavan alat za poduzetnike i tvrtke. Online prisutnost i reputacija postale su ključni faktori u izgradnji...

Pod stresom ste? Donosimo 4 važna elementa za prevenciju stresa u poslovnom okruženju

Poduzetništvo je dinamično putovanje koje može donijeti veliko ispunjenje, uspjeh i priznanje, ali isto tako može biti nevjerojatno stresno i mentalno zahtjevno iskustvo. Poduzetnici...

Ovo su osnove koje svakako trebate znati razlikovati

Iako Hrvatska ima jako dobru poduzetničku klimu, odlične projekte, odlične kompanije te druge adute kao potencijalna investicijska destinacija, i dalje se suočavamo s izazovima...