Iako se lako sjetiti vremena prije internet marketinga, teško je zamisliti svijet bez njega sada.
Sve je počelo je davnih 1990-ih kada je digitalni marketing nastao uz pojavu interneta i razvojem weba 1.0. Od tog je dana internet marketing bio nepobjediv i sastavni dio oglašavanja. Zanimljivo je da 1993. godine formiran prvi natpis na koji je moguće kliknuti,a 1994. godine nove su tehnologije ušle na digitalno tržište. Tada je 1998. godine nastankom Google-a potpuno promijenilo način internet marketinga. Agencija za digitalni marketing (Vendi.digital) već dugi niz godina prati društvene mreže i web stranice te vam može pomoći u vašoj online prezentaciji.
Svijet digitalnog marketinga naišao je na prvu ekstremnu promjenu 2006. godine kada je promet na tražilicama potvrdio rast od približno 6,4 milijarde u samo mjesec dana. Danas, online marketing postao je značajan medij za pokretanje publike u bilo kojoj poslovnoj sferi, a svi znamo kakvu moć on ima.
Zašto je digitalni marketing (internetski marketing) važan u današnje vrijeme?
Agencija za digitalni marketing (Vendi.digital) može vam pomoći kod internet privlačenja kupaca ili klijenata. Web je prepun članaka i videozapisa koji govore o važnosti i prednostima digitalnog marketinga kada tražite načine za plasiranje svog poslovanja. Ali zašto vaše poslovanje treba iskoristiti snagu internet marketinga? Da bismo odgovorili na vaše pitanje, u nastavku smo naveli neke bitne prednosti digitalnog marketinga kako bismo vam pomogli razumjeti njegovu važnost i razne šanse za interakciju s kupcima.
- Povezuje vas s potencijalnim kupcima. Online marketing pomaže marketinškim stručnjacima da pronađu i komuniciraju s potencijalnim kupcima i daju uvid u potrebe ciljane publike.
- Povećava svijest o vašoj kompaniji. Digitalni marketing pomaže pružiti ono što se kupcima obećava i gradi reputaciju robne marke, povećavajući tako svijest o robnoj marki.
- Ciljani pristup marketingu.Internet marketing je jedan od najbolje ciljanih pristupa marketingu koji marketingu daje slobodu da kreiraju medijski sadržaj usmjeren na korisnika.
- Pomaže vam u osvajanju povjerenja ljudi – mrežni marketing koristi platforme društvenih medija, društvene provjere i svjedočanstva kako bi stekao povjerenje ljudi.
- Potiče ljude na akciju – mrežni marketing omogućuje trgovcima da koriste pametne i inovativne načine kako pomoći ljudima u povoljnim akcijama.
Sve ove korake teško je samostalno savladati i vašu internet prezentaciju može odrađivati agencija za digitalni marketing (Vendi.digital).
Kako da digitalni marketing ima učinka?
Da bi promocija vaše kompanije bila uspješna važna je način na koji se izvodi. Veliku pomoć vam mogu pružiti agencija za digitalni marketing (Vendi.digital).
Agencija Vendi.digital pomoći će vam u kreiranju web stranice kao i njenu SEO optimizaciju. Također agencija nudi kreativne solucije vašeg plana za online marketing, i dizajjn logotipa i web shopova/trgovina.
Glavni kanali digitalnog marketinga koje biste trebali znati
Digitalni marketing kanali igraju vitalnu ulogu u današnjem poslovnom uspjehu. Međutim, izvršili smo istraživanje i iznijeli neke glavne mrežne marketinške kanale koji su u trendu, univerzalno usvojeni i dokazano donose odlične rezultate.
Optimizacija za tražilice (SEO)
SEO je vjerojatno jedna od najsnažnijih taktika digitalnog marketinga. Ali što je optimizacija za tražilice? Digitalni marketin kanali su različiti i svaki ima svoju svrhu. SEO je postupak optimizacije vašeg mrežnog sadržaja kako bi vam pomogao da se na Googleu, Bingu i drugim tražilicama rangirate za ciljane ključne riječi ili fraze.
Zašto bi vam bilo stalo do SEO-a? Svakodnevno se izvrše stotine miliona pretraživanja, što rezultira ogromnom količinom prometa visoke namjere. 75% korisnika nikada se ne pomiče pored prve stranice rezultata pretraživanja; stoga je napredna SEO praksa presudna kako bi vaš sadržaj bio na vrhu.
Marketing putem pretraživača (SEM)
Prema PPC Protectu, 74% marki kaže da su SEM ili PPC veliki pokretač za njihovo poslovanje. Čak je i Statista otkrio da su tvrtke 2019. na globalno oglašavanje putem pretraživanja potrošile 106,5 milijardi dolara.
Najpoznatiji digitalni marketing kanali su SEO i SEM, poznat i kao plaćeno pretraživanje ili plaćanje po kliku (PPC), postupak je stjecanja prometa i vidljivosti kupnjom oglasa na tražilicama (Google, Bing, Yahoo, Duck Duck Go, itd.), Čime doprinosi kao značajan internet marketinški kanal.
Važno je spomenuti i kanale kao što su društveni mediji i e-mail. Digitalni marketing ogromna je disciplina i, nesumnjivo, sadašnjost i budućnost marketinga. Nadamo se da smo vam pomogli da razumijete online marketing i zašto je to korisno za vaše poslovanje .