Kako prodavati preko Instagrama

Mislim da skoro i ne postoji platforma koja se razvila tako brzo kao instagram.

To je iznimno popularna platforma, a njena putanja rasta je i više nego vidljiva. Samim tim, kao jako popularna online platforma je i više nego pogodna kako bi prodali neku vrstu svog proizvoda na njoj.

Pa možete zaboraviti na razne prodavnice i tržne centre, mislim da je ovih dana i više nego jasno koje je najbolje mjesto gdje bi mogli prodati svoj proizvod.

Pa ne preostaje nam ništa drugo nego da odgovorimo na pitanje Kako Prodavati Preko Instagrama?!

Naravno ne postoji čarobni štapić koji će Vam garantovati da ćete imati more kupaca, ali svakako vrijedi okušati Instagram Shopping.

GoSlim - smršaj zdravo

On će svakako za početak donijeti maloprodaju na društvenim mrežama, zato što milijardu publike je ispred Vas.

Umjesto usmjeravanja kupaca s Vašeg Instagram profila na Vašu web stranicu, Instagram Shopping omogućuje im da lako odaberu i kupe proizvode kojr imate u ponudi.

Više od 130 miliona korisnika svakog mjeseca ima dodir sa Instagram Shopping post-prometom, o takvoj publici ste prije mogli samo  sanjati.

Kako prodavati preko Instagrama

Zamislite da 130 miliona ljudi u mjesec dana vidi Vaš proizvod, za koliko postotaka se povećala mogućnost Vaše kupovine.

Dakle, ako imate proizvode za prodati, vrijeme je za postavljanje virtualnog izloga.

Postoje nekoliko stvari koje trebate znati, a to je:

-Zašto biste trebali koristiti Instagram Shopping?

-Kako postaviti postove i priče za kupovinu na Instagramu?

-Kako optimizirati svoje postove koji se mogu kupovati za poticanje prodaje i  većeg dosega, odnosno angažmana?

kako prodavati preko instagrama
Prodaja na instagramu – Instagram radnja je osnova

Što je Instagram Shopping i kolika je instagram zarada

Instagram Shopping značajka je koja omogućuje robnim markama e -trgovine da stvore digitalni, zajednički katalog svojih proizvoda direktno na Instagramu.

Korisnici mogu saznati više o proizvodima direktno na aplikaciji, ili kupiti direktno na Instagramu (uz Checkout) ili kliknuti dovršenje transakcije na web mjesto robne marke za e -trgovinu.

Dijeljenje proizvoda ili poticanje prodaje na Instagramu nije ništa novo. Prema Instagramu, 87% korisnika kaže da su ih influenceri inspirirali na kupovinu, a 70% strastvenih kupaca obraća se platformi kako bi otkrili nove proizvode.

U prošlosti je jedina opcija za marke odnosno proizvode bio preko e-tail-a da direktno privuku prodajni promet putem njihove direktne veze ili putem Instagram priča, od kojih Vas dijeli jedan klik mišem.

S ovim novim dodacima Instagram Shoppinga zapravo je pojednostavljen cijeli proces. Pogledajte, lajkujte, kupite, u nekoliko klikova: i to je jedan cijeli ciklus. Tako jednostavno zar ne?!

Evo nekoliko ključnih detalja i uvjeta koje bi svaki trgovac na Instagramu trebao znati prije nego što započne:

Instagram Shop prilagodljiv je digitalni izlog za sve robne marke, odnosno za sve proizvode koji korisnicima omogućuje kupovinu direktno sa Vašeg Instagram profila.

Zamislite to kao odredišnu stranicu na kojoj korisnici mogu otkriti ili pregledati sve Vaše proizvode.

Prvo što trebate uraditi jeste da pretvorite svoj Instagram profil u poslovni račun.

Ako već nemate poslovni račun na Instagramu, vrijeme je da se odlučite, na to. Jedna od prednosti je što poslovni profili imaju dosta više značajki i opcija, samim tim lakše dolazite do potencijalnih kupaca.

Osim što Vas kvalifikuju za olakšanu kupovinu Instagram kupovine, poslovni računi također imaju pristup svim vrstama analitičkim podacima, a upravo oni mogu koristiti i nadzornu ploču za zakazivanje Hootsuitea za objave.

instagram prodaja
Kako prodavati preko instagrama – Zarada od pratilaca na instagramu je sve popularnija

Povežite se sa Facebook stranicom i poboljšaj instagram prodaju

Ne možete imati Instagram Shop bez Facebook stranice, pa se nadamo da ga već imate. Ako ne, postavite jedan u nekoliko lakih koraka.

Vrijeme je da uvežete ovo dvoje!

1. Na Instagramu idite na Uređivanje profila.

2. U odjeljku Javne poslovne informacije odaberite Stranica

3. Odaberite svoju Facebook poslovnu stranicu za povezivanje.

Iiii?

4. Ta-da!

Katalog proizvoda i zarada na instagramu

U redu, ovo je dio gdje zapravo učitavate sve svoje proizvode. Ovdje imate nekoliko različitih opcija.

Možete ručno unijeti svaki proizvod u Facebook Business Manager ili integrirati već postojeću bazu proizvoda sa certificirane platforme za e-trgovinu (poput Shopify ili BigCommerce.)

Dobro je znati: Hootsuite sada ima Shopify integraciju, pa je vrlo jednostavno upravljati Vašim katalogom direktno sa nadzorne ploče.

Stranice s detaljima o proizvodu prikazuju sve ključne informacije o proizvodu, od opisa artikla, cijene i fotografije.

Svega apsolutno potrebnog kako bi jasnije stvorili sliku proizvoda. Stranica s pojedinostima o proizvodu također će privući sve slike označene proizvodom na Instagramu.

Tako da slike neće biti prikazane samo iz slika trgovca, nego i slika kupaca, što je zapravo jako objektivna slika proizvoda.

Collections su način na koji trgovine mogu predstaviti proizvode u odabranoj grupi – u osnovi, to je poput prodaje Vašeg digitalnog prednjeg prozora. Zamislite: “Slatka proljetna odijela”, “Ručno izrađena keramika” ili “Nike x Elmo Collab”.

Pomoću oznake za kupovinu označite proizvode iz svog kataloga u svojim pričama ili na postovima na Instagramu, tako da Vaša publika može kliknuti kako bi saznala više ili kupila.

Neka poduzeća koja koriste Instagram ograničenu značajku Checkout također mogu označavati proizvode u naslovima i biografijama.

Uz Checkout (trenutno dostupan samo u odabranim regijama) korisnici mogu kupiti proizvode direktno na Instagramu, bez napuštanja aplikacije.

(Za marke bez Checkout opcije kupci će biti usmjereni na stranicu za plaćanje na web stranici e –trgovinedatog proizvoda.)

Obzirom da je ovo jako kratko objašnjenje, predlažem da za sada napravite gore navedene korake, u sljedećim člancima ćemo svakako govoriti više o prodaji proizovoda preko instagram platforme, jer je u instagram u svom velikom cvatu.

Preporučujem i ove članke

kako prodavati preko instagrama
Kako Prodavati Preko Instagrama

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

drugi upravo čitaju

Kako pokrenuti vlastiti posao? 9 koraka kako kreirati biznis ako ne znate čime se točno želite baviti

Kako, kako, kako? Kako ovo, kako ono, a kako onda ovo i ono? Tisuću je upitnika u mnogim glavama dok na neki način razmišljaju...

Psihologija prodaje: 17 trikova zbog kojih kupujemo više

Odemo u trgovinu po jednu stvar, vratimo se s njih 10. Poznato? Niste jedini kojima se to događa – čak i ako kupujemo na...

Što je digitalna transformacija i zašto je toliko važna?

Znate li što je digitalna transformacija? Riječ je o procesu korištenja digitalnih tehnologija kako bi se promijenilo poslovanje organizacije uz korištenje novih mogućnosti koje...

može te zanimati

Što dijete uči dok upravlja novcem?

Financijska pismenost za djecu te općenito razgovaranje s djetetom o novcu je tema koja izaziva različita mišljenja ne samo roditelja, već odraslih ljudi generalno....

Kako zarađivati na YouTube-u?

Svijet interneta pruža mnoge prilike za stvaranje sadržaja i zarađivanje, a YouTube je jedna od najpopularnijih platformi za to. Ako ste razmišljali o pokretanju...

Je li Hrvatska porezna oaza ili samo pustinja?

Dok jedni tvrde da je Hrvatska porezna oaza koja osigurava povoljan porezni okvir za poduzetnike i strane investitore, drugi ističu da su porezi previsoki...

Zašto su važne čestitke za rođendan

Pisanje čestitki za rođendan predstavlja jednu od najstarijih i najtoplijih tradicija koju ljudska kultura njeguje. Ova jednostavna, ali izuzetno značajna gesta, nije samo običaj,...

Ključni faktori za uspjeh u poslovanju

U eri digitalnog doba, društvene mreže postale su neizostavan alat za poduzetnike i tvrtke. Online prisutnost i reputacija postale su ključni faktori u izgradnji...

Pod stresom ste? Donosimo 4 važna elementa za prevenciju stresa u poslovnom okruženju

Poduzetništvo je dinamično putovanje koje može donijeti veliko ispunjenje, uspjeh i priznanje, ali isto tako može biti nevjerojatno stresno i mentalno zahtjevno iskustvo. Poduzetnici...