back to top

Mislim da skoro i ne postoji platforma koja se razvila tako brzo kao instagram.

To je iznimno popularna platforma, a njena putanja rasta je i više nego vidljiva. Samim tim, kao jako popularna online platforma je i više nego pogodna kako bi prodali neku vrstu svog proizvoda na njoj.

Pa možete zaboraviti na razne prodavnice i tržne centre, mislim da je ovih dana i više nego jasno koje je najbolje mjesto gdje bi mogli prodati svoj proizvod.

Pa ne preostaje nam ništa drugo nego da odgovorimo na pitanje Kako Prodavati Preko Instagrama?!

Naravno ne postoji čarobni štapić koji će Vam garantovati da ćete imati more kupaca, ali svakako vrijedi okušati Instagram Shopping.

On će svakako za početak donijeti maloprodaju na društvenim mrežama, zato što milijardu publike je ispred Vas.

Umjesto usmjeravanja kupaca s Vašeg Instagram profila na Vašu web stranicu, Instagram Shopping omogućuje im da lako odaberu i kupe proizvode kojr imate u ponudi.

Više od 130 miliona korisnika svakog mjeseca ima dodir sa Instagram Shopping post-prometom, o takvoj publici ste prije mogli samo  sanjati.

Kako prodavati preko Instagrama

Zamislite da 130 miliona ljudi u mjesec dana vidi Vaš proizvod, za koliko postotaka se povećala mogućnost Vaše kupovine.

Dakle, ako imate proizvode za prodati, vrijeme je za postavljanje virtualnog izloga.

Postoje nekoliko stvari koje trebate znati, a to je:

-Zašto biste trebali koristiti Instagram Shopping?

-Kako postaviti postove i priče za kupovinu na Instagramu?

-Kako optimizirati svoje postove koji se mogu kupovati za poticanje prodaje i  većeg dosega, odnosno angažmana?

Kako Prodavati Preko Instagrama
Prodaja na instagramu – Instagram radnja je osnova

Što je Instagram Shopping i kolika je instagram zarada

Instagram Shopping značajka je koja omogućuje robnim markama e -trgovine da stvore digitalni, zajednički katalog svojih proizvoda direktno na Instagramu.

Korisnici mogu saznati više o proizvodima direktno na aplikaciji, ili kupiti direktno na Instagramu (uz Checkout) ili kliknuti dovršenje transakcije na web mjesto robne marke za e -trgovinu.

Dijeljenje proizvoda ili poticanje prodaje na Instagramu nije ništa novo. Prema Instagramu, 87% korisnika kaže da su ih influenceri inspirirali na kupovinu, a 70% strastvenih kupaca obraća se platformi kako bi otkrili nove proizvode.

U prošlosti je jedina opcija za marke odnosno proizvode bio preko e-tail-a da direktno privuku prodajni promet putem njihove direktne veze ili putem Instagram priča, od kojih Vas dijeli jedan klik mišem.

S ovim novim dodacima Instagram Shoppinga zapravo je pojednostavljen cijeli proces. Pogledajte, lajkujte, kupite, u nekoliko klikova: i to je jedan cijeli ciklus. Tako jednostavno zar ne?!

Evo nekoliko ključnih detalja i uvjeta koje bi svaki trgovac na Instagramu trebao znati prije nego što započne:

Instagram Shop prilagodljiv je digitalni izlog za sve robne marke, odnosno za sve proizvode koji korisnicima omogućuje kupovinu direktno sa Vašeg Instagram profila.

Zamislite to kao odredišnu stranicu na kojoj korisnici mogu otkriti ili pregledati sve Vaše proizvode.

Prvo što trebate uraditi jeste da pretvorite svoj Instagram profil u poslovni račun.

Ako već nemate poslovni račun na Instagramu, vrijeme je da se odlučite, na to. Jedna od prednosti je što poslovni profili imaju dosta više značajki i opcija, samim tim lakše dolazite do potencijalnih kupaca.

Osim što Vas kvalifikuju za olakšanu kupovinu Instagram kupovine, poslovni računi također imaju pristup svim vrstama analitičkim podacima, a upravo oni mogu koristiti i nadzornu ploču za zakazivanje Hootsuitea za objave.

instagram prodaja
Kako prodavati preko instagrama – Zarada od pratilaca na instagramu je sve popularnija

Povežite se sa Facebook stranicom i poboljšaj instagram prodaju

Ne možete imati Instagram Shop bez Facebook stranice, pa se nadamo da ga već imate. Ako ne, postavite jedan u nekoliko lakih koraka.

Vrijeme je da uvežete ovo dvoje!

1. Na Instagramu idite na Uređivanje profila.

2. U odjeljku Javne poslovne informacije odaberite Stranica

3. Odaberite svoju Facebook poslovnu stranicu za povezivanje.

Iiii?

4. Ta-da!

Katalog proizvoda i zarada na instagramu

U redu, ovo je dio gdje zapravo učitavate sve svoje proizvode. Ovdje imate nekoliko različitih opcija.

Možete ručno unijeti svaki proizvod u Facebook Business Manager ili integrirati već postojeću bazu proizvoda sa certificirane platforme za e-trgovinu (poput Shopify ili BigCommerce.)

Dobro je znati: Hootsuite sada ima Shopify integraciju, pa je vrlo jednostavno upravljati Vašim katalogom direktno sa nadzorne ploče.

Stranice s detaljima o proizvodu prikazuju sve ključne informacije o proizvodu, od opisa artikla, cijene i fotografije.

Svega apsolutno potrebnog kako bi jasnije stvorili sliku proizvoda. Stranica s pojedinostima o proizvodu također će privući sve slike označene proizvodom na Instagramu.

Tako da slike neće biti prikazane samo iz slika trgovca, nego i slika kupaca, što je zapravo jako objektivna slika proizvoda.

Collections su način na koji trgovine mogu predstaviti proizvode u odabranoj grupi – u osnovi, to je poput prodaje Vašeg digitalnog prednjeg prozora. Zamislite: “Slatka proljetna odijela”, “Ručno izrađena keramika” ili “Nike x Elmo Collab”.

Pomoću oznake za kupovinu označite proizvode iz svog kataloga u svojim pričama ili na postovima na Instagramu, tako da Vaša publika može kliknuti kako bi saznala više ili kupila.

Neka poduzeća koja koriste Instagram ograničenu značajku Checkout također mogu označavati proizvode u naslovima i biografijama.

Uz Checkout (trenutno dostupan samo u odabranim regijama) korisnici mogu kupiti proizvode direktno na Instagramu, bez napuštanja aplikacije.

(Za marke bez Checkout opcije kupci će biti usmjereni na stranicu za plaćanje na web stranici e –trgovinedatog proizvoda.)

Obzirom da je ovo jako kratko objašnjenje, predlažem da za sada napravite gore navedene korake, u sljedećim člancima ćemo svakako govoriti više o prodaji proizovoda preko instagram platforme, jer je u instagram u svom velikom cvatu.

Preporučujem i ove članke

Kako Prodavati Preko Instagrama
Kako Prodavati Preko Instagrama

drugi upravo čitaju

Online poslovi: Kako ostati produktivan i motivisan

Kako ostati produktivan i motivisan dok radite online poslove? Rad od kuće postao je norma za mnoge ljude širom svijeta, a online poslovi nude fleksibilnost...

Kako stvoriti viralni sadržaj na društvenim mrežama

U eri digitalne komunikacije, društvene mreže postale su ključni alat za povezivanje, dijeljenje informacija i promoviranje sadržaja. Jedan od najuzbudljivijih aspekata prisustva na društvenim mrežama...

15 koraka kako otvoriti servis za čišćenje

Želite zaraditi novac? Otvorite servis za čišćenje! Vjerujem da ovo nije baš svima najprimamljiviji posao, ali je itekako tražen! Već nekoliko godina u medijima čitamo...

može te zanimati

Kako uštedjeti, a ne izgubiti na kvaliteti

Kako uštedjeti dodatni novac? Nastojite li usvojiti zdrave financijske navike, pronalazak kvalitetnih proizvoda po najboljim mogućim cijenama među najvažnijim je vještinama koje pritom morate steći. Pročitajte naše savjete i...

Kako povećati prodaju rukotvorina već danas? 7 trikova!

Ako se bavite izradom i prodajom rukotvorina sigurno vas zanima kako povećati prodaju rukotvorina i postići željenu zaradu. U nastavku donosimo najbolje savjete za...

Kako postati financijski neovisan: Koraci do slobode novca

Kako postati financijski neovisan najbolji savjeti financijski stručnjaka! Financijska neovisnost može zvučati kao daleki san, ali uz pravilno planiranje i određene korake, taj san može...

BH Telecom kao vodeći digitalni integrator BiH, u toku pripreme za 5G mrežu

Danas je u prostorijama BH Telecoma održana press konferencija na kojoj je predstavljeno finansijsko poslovanje BH Telecoma u 2023. godini i poslovanje u I...

Kreiranje i prodaja online kurseva kao bloger: Kompletni vodič

Kako kreiranje i prodaja online kurseva kao bloger može pomoći vašoj mjesečnoj zaradi? U današnje vrijeme, kreiranje i prodaja online kurseva predstavljaju izuzetno profitabilan poslovni...

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj industriji

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka sa lokalnim radijem u Travniku, TNT...