Kako koristiti Viber za marketing

Saznajte kako koristiti viber za marketing na najbolji način.

U jeku modernizacije različitih delatnosi kojima se ljudi bave, društvene mreže i online kanali komunikacije igraju veliku ulogu.

Oni koji svoj posao žele da poboljšaju, odavno su shvatili da je najbolji način za to putem interneta. Više nije ni bitno da li vaša kompanija ili prodavnica postoji fizički, jer je prisutnost na internetu mnogo bitnija.

Međutim, u moru različitih načina na koje se možete oglašavati, izdvaja se marketinški uticaj koji se dobija korišćenjem Vibera. Ali, zašto je to tako?

kako biti uspešan u online upoznavanju viber za marketing
Kako koristiti Viber za marketing

Zašto baš Viber za marketing

Viber je besplatna aplikacija pogodna za sve pametne telefone koja je brzo postala među najkorišćenijima u regionu.

Prostamid - Za zdravu prostatu

Predstavlja jednostavan vid onlajn komunikacije, gde se mogu deliti poruke, slike, videi i drugi digitalni sadržaji.

Jednostavnost Vibera i pristupačnost svim konverzacijama, učinila je ovu aplikaciju veoma korišćenom. Ipak, mnoge aplikacije imaju slične karakteristike. Šta onda Viber odvaja od svih ostalih?

Prednost Vibera je u tome, što za razliku od drugih aplikacija za dopisivanje koje koriste mlađi ljudi, ovu aplikaciju u svojim telefonima imaju i mladi ali i oni stariji korisnici.

Stoga je upravo ova aplikacija dobra za promociju proizvoda – jer možete biti sigurni da će doći do različitih interesnih i starosnih grupa.

Takođe, s obzirom na to da je glavni vid komunikacije za mnoge korisnike, postoji velika verovatnoća da će je mnogi makar jednom dnevno proveriti, ako ne i više puta.

Korišćenje Vibera u marketinške svrhe predstavlja veoma organski način implementiranja reklama među nove, potencijalne korisnike vaših usluga.

viber za marketing
Kako koristiti Viber za marketing

Na koji način Viber proširuje vaš posao

Kao što smo već naglasili, veliki broj ljudi na Balkanu i šire aktivno koristi Viber, pa je više nego dobra prilika iskoristiti tu pažnju korisnika. Međutim, na koji način se u praksi ova aplikacija koristi u marketinške svrhe? Odgovor je – veoma jednostavno.

Sa Viberom imate priliku da kao kompanija šaljete promotivne poruke korisnicima ove platforme. Naravno, razlikuje se od klasičnog slanja Viber poruka, jer je ovde reč o Business Viberu, prilagođenom upravo u ovu svrhu.

Predstavljanje proizvoda, deljenje korisnih informacija i linkova možete učiniti u promotivnoj poruci koja može biti dužine do 1.000 karaktera. Iako vam se na prvi pogled ovo može činiti nedovoljno, Viber je uzeo u obzir i pažnju korisnika.

Ukoliko je vaša poruka preduga, korisnici mogu vrlo brzo odustati od nje. Stoga je potrebno smisliti jasnu i konciznu promociju koju želite da upakujete u tih 1.000 karaktera.

Pored samog teksta, možete ubaciti slike i korisne linkove za potencijalne kupce.

kako zapoceti blog besplatno viber za marketing
Kako koristiti Viber za marketing

Odaberite način komunikacije sa korisnicima

Svoju promociju putem poruka možete obaviti na dva načina. Odabir vršite prema svojim željama i potrebama, kao i tipu posla kojim se bavite. 

Jednosmerna poruka je poruka koju vi šaljete korisnicima platforme, ali na koju oni ne mogu odgovoriti.

Ovaj vid komunikacije koristi se ukoliko želite da date samo osnovne informacije, pošaljete linkove i uputite sve zainteresovane na vaš sajt, ili stranicu da društvenim mrežama. 

Dvosmerna poruka omogućiće kontakt sa korisnicima.

Svoju promotivnu poruku možete poslati odjednom na više različitih brojeva, a svako koga zanima ono što nudite, može vam se direktno obratiti odgovaranjem na poruku.

Ovo je dobro ukoliko želite da budete neposredniji sa potencijalnim potrošačima, i pokažete da ste tu za svaku pomoć koja im je potrebna.

najbolji mobilni telefoni u 2021.godini
Kako koristiti Viber za marketing

Obratite se odgovarajućoj agenciji za pomoć

Često je potrebno imati osobu koja će se baviti marketingom i preuzeti na sebe posao slanja, i organizovanja marketinga putem Vibera.

Takođe, kako je Viber marketing postao sve zastupljeniji u poslovanju, tako su se rodile i agencije koje na sebe preuzimaju zadatak upravljanja ovim vidom promocije.

Naša preporuka je Akton kompanija, koja na veoma profesionalan i efektan način može obaviti ovaj tip posla za vas.

Tako ćete vi imati prilike da se više koncentrišete na samo poslovanje u okviru vašeg preduzeća, svedočeći naprecima koje ćete postići na ovim putem. 

PREPORUKA

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

drugi upravo čitaju

Kako dobiti kreditnu karticu?

Kako dobiti kreditnu karticu u obližnjoj banci saznajte u ovom tekstu posvećenom upravo ovoj tematici.  Kreditna kartica služi svakome za lako upravljanje svojim financijama. Kreditnim...

Promjena lične karte – gdje i po kojoj cijeni?

Promjena osobne iskaznice u Hrvatskoj elektroničkim putem Sjećate li se čekanja u dugim redovima Policijske uprave kada ste trebali zamijeniti osobnu iskaznicu jer vam je...

Šta je novac?

Šta je novac i kakvu ulogu ima u današnjem društvu. Novac je roba koja čini vrijednosni ekvivalent svakoj drugoj robi. Novac je sredstvo koje je...

može te zanimati

Želite pisati? Evo kako objaviti svoju knjigu

Ljudi me i dalje pitaju i to mi je i dalje jako čitan blog – kako napisati i izdati knjigu, koliko to košta,...

Posao Tuzla, pogledajte najnovije konkurse za posao

Najnoviji konkursi za posao Tuzla U potrazi ste za novim profesionalnim izazovima u Tuzli? Grad koji se neprestano razvija i pruža širok spektar mogućnosti za...

7 stvari koje trebamo znati kada upisujemo školu stranih jezika

Često se kaže koliko stranih jezika govorite, toliko vrijedite, što i nije daleko od istine. Strani jezik je kompetencija koja nam je svima...

Rođendanske čestitke izraz ljubavi i poštovanja

Rođendanske čestitke nisu samo komadić papira ili digitalna poruka, one su odraz pažnje, ljubavi i naklonosti.  Kad šaljemo rođendanske čestitke, ne izražavamo samo radost zbog...

Kako uplatiti novce na bankomatu?

Kako uplatiti novce na bankomatu bez naknade i dodatnih troškova saznajte u ovom tekstu. S naših računa u bankama često uzimamo novce, no postoje i...

Kako Napraviti Aplikaciju Za Android

Ako se pitate kako napraviti aplikaciju za Android na pravom ste mestu. Sami smo svjedoci koliko su danas mobilni telefoni u našim rukama i koliko...