Saznajte kako koristiti viber za marketing na najbolji način.
U jeku modernizacije različitih delatnosi kojima se ljudi bave, društvene mreže i online kanali komunikacije igraju veliku ulogu.
Oni koji svoj posao žele da poboljšaju, odavno su shvatili da je najbolji način za to putem interneta. Više nije ni bitno da li vaša kompanija ili prodavnica postoji fizički, jer je prisutnost na internetu mnogo bitnija.
Međutim, u moru različitih načina na koje se možete oglašavati, izdvaja se marketinški uticaj koji se dobija korišćenjem Vibera. Ali, zašto je to tako?

Zašto baš Viber za marketing
Viber je besplatna aplikacija pogodna za sve pametne telefone koja je brzo postala među najkorišćenijima u regionu.
Predstavlja jednostavan vid onlajn komunikacije, gde se mogu deliti poruke, slike, videi i drugi digitalni sadržaji.
Jednostavnost Vibera i pristupačnost svim konverzacijama, učinila je ovu aplikaciju veoma korišćenom. Ipak, mnoge aplikacije imaju slične karakteristike. Šta onda Viber odvaja od svih ostalih?
Prednost Vibera je u tome, što za razliku od drugih aplikacija za dopisivanje koje koriste mlađi ljudi, ovu aplikaciju u svojim telefonima imaju i mladi ali i oni stariji korisnici.
Stoga je upravo ova aplikacija dobra za promociju proizvoda – jer možete biti sigurni da će doći do različitih interesnih i starosnih grupa.
Takođe, s obzirom na to da je glavni vid komunikacije za mnoge korisnike, postoji velika verovatnoća da će je mnogi makar jednom dnevno proveriti, ako ne i više puta.
Korišćenje Vibera u marketinške svrhe predstavlja veoma organski način implementiranja reklama među nove, potencijalne korisnike vaših usluga.

Na koji način Viber proširuje vaš posao
Kao što smo već naglasili, veliki broj ljudi na Balkanu i šire aktivno koristi Viber, pa je više nego dobra prilika iskoristiti tu pažnju korisnika. Međutim, na koji način se u praksi ova aplikacija koristi u marketinške svrhe? Odgovor je – veoma jednostavno.
Sa Viberom imate priliku da kao kompanija šaljete promotivne poruke korisnicima ove platforme. Naravno, razlikuje se od klasičnog slanja Viber poruka, jer je ovde reč o Business Viberu, prilagođenom upravo u ovu svrhu.
Predstavljanje proizvoda, deljenje korisnih informacija i linkova možete učiniti u promotivnoj poruci koja može biti dužine do 1.000 karaktera. Iako vam se na prvi pogled ovo može činiti nedovoljno, Viber je uzeo u obzir i pažnju korisnika.
Ukoliko je vaša poruka preduga, korisnici mogu vrlo brzo odustati od nje. Stoga je potrebno smisliti jasnu i konciznu promociju koju želite da upakujete u tih 1.000 karaktera.
Pored samog teksta, možete ubaciti slike i korisne linkove za potencijalne kupce.

Odaberite način komunikacije sa korisnicima
Svoju promociju putem poruka možete obaviti na dva načina. Odabir vršite prema svojim željama i potrebama, kao i tipu posla kojim se bavite.
Jednosmerna poruka je poruka koju vi šaljete korisnicima platforme, ali na koju oni ne mogu odgovoriti.
Ovaj vid komunikacije koristi se ukoliko želite da date samo osnovne informacije, pošaljete linkove i uputite sve zainteresovane na vaš sajt, ili stranicu da društvenim mrežama.
Dvosmerna poruka omogućiće kontakt sa korisnicima.
Svoju promotivnu poruku možete poslati odjednom na više različitih brojeva, a svako koga zanima ono što nudite, može vam se direktno obratiti odgovaranjem na poruku.
Ovo je dobro ukoliko želite da budete neposredniji sa potencijalnim potrošačima, i pokažete da ste tu za svaku pomoć koja im je potrebna.

Obratite se odgovarajućoj agenciji za pomoć
Često je potrebno imati osobu koja će se baviti marketingom i preuzeti na sebe posao slanja, i organizovanja marketinga putem Vibera.
Takođe, kako je Viber marketing postao sve zastupljeniji u poslovanju, tako su se rodile i agencije koje na sebe preuzimaju zadatak upravljanja ovim vidom promocije.
Naša preporuka je Akton kompanija, koja na veoma profesionalan i efektan način može obaviti ovaj tip posla za vas.
Tako ćete vi imati prilike da se više koncentrišete na samo poslovanje u okviru vašeg preduzeća, svedočeći naprecima koje ćete postići na ovim putem.
PREPORUKA
- Zarada od hobija
- Web dizajn za početnike
- Evo kako zaraditi na kriptovalutama
- Najbolji programi za grafički dizajn
- Najbolji mobiteli srednje klase
- Legalno skidanje pjesama