back to top

Kako koristiti Viber za marketing

Saznajte kako koristiti viber za marketing na najbolji način.

U jeku modernizacije različitih delatnosi kojima se ljudi bave, društvene mreže i online kanali komunikacije igraju veliku ulogu.

Oni koji svoj posao žele da poboljšaju, odavno su shvatili da je najbolji način za to putem interneta. Više nije ni bitno da li vaša kompanija ili prodavnica postoji fizički, jer je prisutnost na internetu mnogo bitnija.

Međutim, u moru različitih načina na koje se možete oglašavati, izdvaja se marketinški uticaj koji se dobija korišćenjem Vibera. Ali, zašto je to tako?

kako biti uspešan u online upoznavanju viber za marketing
Kako koristiti Viber za marketing

Zašto baš Viber za marketing

Viber je besplatna aplikacija pogodna za sve pametne telefone koja je brzo postala među najkorišćenijima u regionu.

Predstavlja jednostavan vid onlajn komunikacije, gde se mogu deliti poruke, slike, videi i drugi digitalni sadržaji.

Jednostavnost Vibera i pristupačnost svim konverzacijama, učinila je ovu aplikaciju veoma korišćenom. Ipak, mnoge aplikacije imaju slične karakteristike. Šta onda Viber odvaja od svih ostalih?

Prednost Vibera je u tome, što za razliku od drugih aplikacija za dopisivanje koje koriste mlađi ljudi, ovu aplikaciju u svojim telefonima imaju i mladi ali i oni stariji korisnici.

Stoga je upravo ova aplikacija dobra za promociju proizvoda – jer možete biti sigurni da će doći do različitih interesnih i starosnih grupa.

Takođe, s obzirom na to da je glavni vid komunikacije za mnoge korisnike, postoji velika verovatnoća da će je mnogi makar jednom dnevno proveriti, ako ne i više puta.

Korišćenje Vibera u marketinške svrhe predstavlja veoma organski način implementiranja reklama među nove, potencijalne korisnike vaših usluga.

viber za marketing
Kako koristiti Viber za marketing

Na koji način Viber proširuje vaš posao

Kao što smo već naglasili, veliki broj ljudi na Balkanu i šire aktivno koristi Viber, pa je više nego dobra prilika iskoristiti tu pažnju korisnika. Međutim, na koji način se u praksi ova aplikacija koristi u marketinške svrhe? Odgovor je – veoma jednostavno.

Sa Viberom imate priliku da kao kompanija šaljete promotivne poruke korisnicima ove platforme. Naravno, razlikuje se od klasičnog slanja Viber poruka, jer je ovde reč o Business Viberu, prilagođenom upravo u ovu svrhu.

Predstavljanje proizvoda, deljenje korisnih informacija i linkova možete učiniti u promotivnoj poruci koja može biti dužine do 1.000 karaktera. Iako vam se na prvi pogled ovo može činiti nedovoljno, Viber je uzeo u obzir i pažnju korisnika.

Ukoliko je vaša poruka preduga, korisnici mogu vrlo brzo odustati od nje. Stoga je potrebno smisliti jasnu i konciznu promociju koju želite da upakujete u tih 1.000 karaktera.

Pored samog teksta, možete ubaciti slike i korisne linkove za potencijalne kupce.

kako zapoceti blog besplatno viber za marketing
Kako koristiti Viber za marketing

Odaberite način komunikacije sa korisnicima

Svoju promociju putem poruka možete obaviti na dva načina. Odabir vršite prema svojim željama i potrebama, kao i tipu posla kojim se bavite. 

Jednosmerna poruka je poruka koju vi šaljete korisnicima platforme, ali na koju oni ne mogu odgovoriti.

Ovaj vid komunikacije koristi se ukoliko želite da date samo osnovne informacije, pošaljete linkove i uputite sve zainteresovane na vaš sajt, ili stranicu da društvenim mrežama. 

Dvosmerna poruka omogućiće kontakt sa korisnicima.

Svoju promotivnu poruku možete poslati odjednom na više različitih brojeva, a svako koga zanima ono što nudite, može vam se direktno obratiti odgovaranjem na poruku.

Ovo je dobro ukoliko želite da budete neposredniji sa potencijalnim potrošačima, i pokažete da ste tu za svaku pomoć koja im je potrebna.

najbolji mobilni telefoni u 2021.godini
Kako koristiti Viber za marketing

Obratite se odgovarajućoj agenciji za pomoć

Često je potrebno imati osobu koja će se baviti marketingom i preuzeti na sebe posao slanja, i organizovanja marketinga putem Vibera.

Takođe, kako je Viber marketing postao sve zastupljeniji u poslovanju, tako su se rodile i agencije koje na sebe preuzimaju zadatak upravljanja ovim vidom promocije.

Naša preporuka je Akton kompanija, koja na veoma profesionalan i efektan način može obaviti ovaj tip posla za vas.

Tako ćete vi imati prilike da se više koncentrišete na samo poslovanje u okviru vašeg preduzeća, svedočeći naprecima koje ćete postići na ovim putem. 

PREPORUKA

drugi upravo čitaju

6 dobro plaćenih poslova koji donose zaradu bez fakultetske diplome

Ako ćemo iskreno – postoji stigma kada je u pitanju obrazovanje. Ljudi koji ne idu na fakultet često se smatraju ljudima s manjim potencijalom...

Kako izgledaju filantropija i fundraising u praksi?

Kad sam 2019. godine odlučila otići iz CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora, neprofitne organizacije koju sam vodila skoro deset godina i postati poduzetnica koja želi svoje...

Deveti hrvatski EY Poduzetnik godine je Ivo Usmiani iz JGL Grupe

U sklopu devetog hrvatskog izdanja prestižnog globalnog programa EY Poduzetnik godine, najuspješnijim hrvatskim poduzetnikom za 2023. godinu proglašen je Ivo Usmiani iz JGL...

može te zanimati

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala inovacija na svijetu, Maker Faire-a!

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...

Kako uz dopunske djelatnosti povećati profit Vašeg OPG-a?

U današnjim zahtjevnim ekonomskim uvjetima, poljoprivrednici se suočavaju s brojnim izazovima što utječe na osiguravanje stabilne financijske situacije. Uz primarnu poljoprivrednu proizvodnju, dopunske djelatnosti...

15 žena koje su promijenile svijet

Iako smo kroz povijest uglavnom učili i čitali o muškarcima čiji su izumi i postignuća mijenjala svijet, neke su žene obilježile živote na ambiciozan...

Trikovi sa mišem i prečice na tastaturi za Google Chrome

Najbolji trikovi sa mišem i prečice na tastaturi za Google Chrome Koristite li Google Chrome kao zadani web preglednik? Znate li najbolje prečice na tastaturi...

Kako izgraditi luksuzan brend?

Savjeti koji će vam pomoći kako izgraditi luksuzan brend. Svi smo konzumenti nekih proizvoda i usluga koje smatramo luksuznima, a neki od nas su i...

Kako riješiti probleme bežične mreže [WIFI]

Bežične mreže nam omogućavaju da pretražujemo internet bez upotrebe mrežnog kabla. Međutim, veza koja se oslanja na radio talase za prenos podataka podložna je različitim...