Zanima vas kako se radi SEO optimizacija web stranice?
SEO optimizacija web stranice i tekstova koje pišete, možete poboljšati rangiranje na tražilicama i dobiti više posjetitelja.
U ovom članku ćemo podijeliti naše najbolje SEO savjete koji će vam pomoći da radite SEO kao profesionalac.
Ovo su savjeti koje koristimo na vlastitim blogovima, koji privlače stotine hiljada posjetitelja tražilica poput Googla i Binga.
Orginalni tekst koji smo prilagodili za naše uvjete napisan je sajtu WPbeginner.com kojeg vam preporučujemo kao svakodnevni izvor informacija.
ZSEO optimizacija web stranice
Optimizacija vaših tekstova za SEO pomaže vam da stalno dobijate više prometa na vašoj WordPress web stranici od od Googla (najpopularnije tražilice kod nas) ali i drugih search sajtova.
Budući da je Google često najveći izvor prometa na web stranici, to može biti vrlo dragocjeno za vaš blog, online prodavnicu ili web stranicu maliog biznisa.
Ako jednostavno objavljujete svoje postove na sajtu, a ne optimizirate tekstove za SEO, onda ograničavate količinu posjeta koji možete dobiti i novca koji možete zaraditi.
Uz kratko objašnjenje, evo provjerenog recepta za optimizaciju tekstova na sajtu.
PIŠITE NA OSNOVU KLJUČNIH RIJEČI
Mnogi početnici samo koriste svoja najbolja nagađanja da pišu o temama za koje smatraju da bi njihove korisnike zanimale.
Ne morate se oslanjati na slijepa nagađanja, posebno kada možete istražiti ključne riječi kako biste saznali tačno šta vaši korisnici traže.
Istraživanje ključnih riječi je tehnika koju koriste kreatori sadržaja i SEO stručnjaci. Pomaže vam da otkrijete teme koje zanimaju vaše korisnike na osnovu podataka pretraživanja.
Zatim možete koristiti ove ključne riječi za planiranje strategije sadržaja poput Semrush.
Ovo će osigurati da pišete o temama koje ljudi zapravo traže, a to je odličan način da izgradite publiku. Preporučujemo korištenje alata za istraživanje ključnih riječi kao Ahrefs.
Ovakvi alati nude detaljne podatke o ključnim riječima, analizu konkurencije, praćenje pozicije ključnih riječi i mnoštvo drugih korisnih funkcija. Ahrefs vam nudi i besplatan alate koji su vam sasvim dovoljni ako ste početnik.
kako odabrati ključne riječi
Nakon što ste obavili istraživanje ključnih riječi i otkrili ideje za tekstove, vrijeme je da odaberete onu koja ima najveći obim pretraživanja i nisku konkurenciju.
Ovo će biti vaša glavna ključna riječ. To je fraza za pretraživanje koju će vaši korisnici najvjerojatnije koristiti za traženje vašeg članka.
Isprobajte All in One SEO , jedan od najboljih WordPress SEO dodataka , tada možete postaviti ključnu riječ fokusa u SEO postavkama vašeg članka. Ovo vam omogućava da vidite koliko ste ga efikasno koristili u svom članku.
Zatim morate pronaći ključne riječi latentnog semantičkog indeksiranja (LSI). Ovo su pretrage povezane s vašom fokusnom ključnom riječi.
Najlakši način da ih pronađete je da jednostavno unesete ključnu riječ fokusa u Google pretragu i skrolujete do dna rezultata gdje će biti navedeni primjeri pojmova vezanih za vašu glavnu ključnu riječ,
Morate da uključite što više ovih ključnih riječi u svoj sadržaj, na ovaj način ćete imati najbolji sadržaj za svoje čitatelje.
Veoma je važno da ih ne pokušavate ubaciti u svoj sadržaj na neprioradan način. Ovo bi vašim korisnicima izgledalo čudno, a tražilice su prilično dobre u otkrivanju punjenja ključnih riječi.
NAPIŠITE ODLIČAN NASLOV
Naslov vašeg blog posta je izuzetno važan za rangiranje u pretraživanju. Dobar naslov čini vaš članak relevantnijim za upit za pretraživanje.
Što je još važnije, motiviše korisnike da kliknu na vaš članak kada ga vide u rezultatima pretrage. Naslov posta na blogu možete učiniti SEO-prikladnijim korištenjem ključne riječi u naslovu. Evo primjera:
Osim dodavanja ključne riječi fokusa, također preporučujemo da vaš naslov bude privlačan i vrijedan klika. To je zato što vaša organska stopa klikanja (CTR) igra važnu ulogu u SEO optimizaciji.
Najbolji način da to učinite je korištenje alata za analizu naslova. Ovo će procijeniti vaš naslov i ponuditi savjete za poboljšanje vaših naslova kako bi bili privlačniji i vrijedni klikova.
AIOSEO ima ugrađeni alat za analizu naslova koji će vašem naslovu dati ocjenu i ponuditi savjete kako bi vaš naslov bio još bolji.
Iako sa wpbegginer sajta preporučuju AIOSEO, mi koristimo Rank Math PRO verziju plugina odličnog plugina za onsite SEO. Besplatna verzija je sasvim dovoljna za početak.
NEKA VAM LINKANJE BUDE NAVIKA
Nakon što neko vrijeme budete pisali blog, imat ćete dovoljno sadržaja koji želite da korisnici čitaju. Uz interno povezivanje, možete poslati nove čitaoce da provjere vaše starije relevantne postove.
Kada smo tek počeli, nismo koristili mnogo internih linkova, vjerujte da nas je to mnogo unazadilo. Morali smo sve članke proći (i prolazimo) ponovo, a ne smijemo ni da pomislimo koliko smo posjetitelja i novca izgubili zbog toga. Zato je jako bitno da koristite linkove.
Interno povezivanje je odličan način da razvijete kontekstualni odnos između vaših novih i starih postova. Također vam omogućava da prenesete relevantne veze na svoje starije članke poput našeg članka na temu domaći sajtovi za zaradu preko interneta.
WordPress olakšava pretragu vaših starih postova direktno u uređivaču objava. Jednostavno odaberite tekst koji želite povezati i kliknite na dugme za vezu.
Ispod vaših istaknutih riječi pojavit će se iskačući prozor. Zatim možete početi kucati da biste tražili starije članke na koje želite povezati. Navika korištenja internih linkova osigurat ćeta SEO na vašoj stranici bude dobar i da vaši stariji članci i dalje dobijaju nove veze.
DODAJTE SLIKE I VIDEO
Dodavanje slika i video zapisa u svoje tekstove ih zanimljivijim za vaše čitaoce. Sadržaj koji čitaoci vole takođe ima tendenciju da rangira bolje rezultatima pretrage. Internet je pretrpan, zato je bitno da se izdvojite iz mase.
Možete dodati zabavne slike, galerije slika, slike vodiča i još mnogo toga. Postoji mngoo sajtova sa super besplatnim slikama i videoisječcima.
Prilikom dodavanja slika, pazite na autorska prava na slike. Početnici često kopiraju slike s drugih web-mjesta da ih koriste, što može dovesti do pravnih problema ako to učinite bez odgovarajućih dozvola.
Ne brinite, postoji mnogo mjesta za pronalaženje besplatnih slika koje ćete koristiti u svojim objavama na blogu.
Mi koristimo Canva PRO zbog povoljne cijene, lakog korištenja i “pro fotografija” koje možemo zaštiti sa logom (primjeri u članku). Za početak, koristite Canva FREE verziju koja je super.
Videozapisi su još zanimljiviji od slika. Možete pretvoriti svoje postove na blogu u video zapise kreiranjem slajdova, vlogova i još mnogo toga. Naš sestrinski portal Poslovne.com radi video tutorijale na osnovu najčitanijih tekstova.
Kako TNT Grupacija okuplja radio stanice, tv kanale i portale, imamo sve resurse da pravimo video poput primjera ispod. Ako vas zanima usluga vlog2blog pišite na [email protected]
Dodajte meta tag
Meta opis HTML meta tag koji možete dodati bilo kojoj stranici. Njegova svrha je da pruži kratak opis vašeg članka za pretraživače i druge pretraživače.
Neki SEO eksperti smatraju da je meta description tag postao irelevantan za optimizaciju web stranice. Međutim, mnogi drugi se ne bi složili. Mi koristimo meta opis za sve svoje objave.
Dobar meta opis može objasniti mnogo više o članku. Sajtovi društvenih medija poput Facebooka, Twittera i LinkedIn-a također prikazuju opis kada podijelite tekst.
Pošto sada znate da će ljudi čitati vaše meta opise, želite da su korisni.
Također želite da spomenete ključnu riječ barem jednom u meta opisu u svrhu pretraživanja. Ograničenje broja znakova za meta opis je 155 znakova.
Pokušajte ostati unutar tog ograničenja ili će vaš meta opis biti skraćen nakon 155 znakova. Također, pobrinite se da je ključna riječ na početku meta opsia.
Učinite članke lakim za čitanje
Čitljivost je važan faktor koji pretraživači uzimaju u obzir. Članci koji se lakše čitaju često imaju viši rang od članaka koji ne nude dobro korisničko iskustvo.
Ekrani kompjutera i mobilnih telefona još uvijek nisu optimalna platforma za čitanje.
Zbog toga većina korisnika samo pregledava članke. Zapravo, studije su otkrile da korisnici troše manje od sekunde da odluče da li žele ostati na stranici ili otići. Pratite postotak posjetitelja koji odlaze da biste znali gdje griješite.
To je vrlo kratko vrijeme da ubijedite korisnika da ostane i skroluje. Poboljšanjem čitljivosti možete omogućiti svojim korisnicima da brzo skeniraju članak.
Možete poboljšati izgled korištenjem kraćih rečenica, manjih pasusa, interpunkcije, naslova i lista s nabrajanjem. Preporučujemo da dodate razmak oko teksta i koristite slike kako biste olakšali čitanje teksta očima i time poboljšali dizajn stranice.
Koristite kategorije i tagove
Kategorije i tagovi vam pomažu da sortirate svoj sadržaj za sebe, čitaoce i pretraživače.
Problem je u tome što ih mnogi početnici u WordPress-u često na kraju koriste pogrešno.
Ako o svojoj web stranici razmišljate kao o knjizi, onda bi kategorije bile sadržaj, a tagovi će biti indeksni dio knjige.
Kategorije se koriste za podjelu vašeg sadržaja na glavne teme vašeg sajta. Tagovi su, s druge strane, teme o kojima se raspravlja u pojedinačnom tekstu poput ovog.
PROBAJTE RANGIRATI SA FAQ
Google pokušava pomoći ljudima koji pretražuju da odgovore na njihova pitanja što je brže moguće. Kao dio ovog napora, uveli su FAQ ili okvir za odgovore.
Ovo je istaknuti rezultat pretraživanja koji se pojavljuje na vrhu. Google generiše prilagođeni isječak iz sadržaja članka naglašavajući dio za koji njihovi algoritmi vjeruju da je odgovor na upit korisnika.
Prema istraživanju koje je sproveo Advanced Web Ranking, kutije za odgovore osiguravaju skoro 32,3% CTR-a. To ih čini izuzetno važnim za vašu SEO strategiju.
Ne postoji poseban skup uputstava koje pruža Google o tome kako doći do istaknutog isječka. Njihova preporuka je da osigurate da vaš sadržaj nudi sve informacije koje korisnici traže.
PIŠITE DETALJNE TEKSTOVE
Google voli članke koji detaljno pokrivaju temu. Zbog toga smo vas zamolili da prikupite semantički povezane ključne riječi (LSI ključne riječi) pri planiranju sadrćaja
Ove povezane ključne riječi daju vam predstavu o različitim varijacijama pretraživanja korisnika u vezi s tom određenom temom.
Pokrivanjem tih ključnih riječi u svom članku, mogli biste ga učiniti sveobuhvatnijim, informativnijim i korisnijim. Trebali biste koristiti naslove i podnaslove da biste uključili te ključne riječi i pokušali pokriti što je više moguće.
Osim LSI ključnih riječi, još jedan savjet za kreiranje kompletnog sadržaja je da ukucate željenu ključnu riječ u Google, a zatim se prebacite na ‘Sliku’.
Vidjet ćete oblačiće tema s različitim ključnim riječima. Preporučujemo da ih uključite prilikom kreiranja vašeg sadržaja, tako da možete imati najsveobuhvatniji mogući sadržaj.
Optimizirajte starije objave
Mnogi početnici imaju tendenciju da zaborave na blog post nakon što ga objave. U stvari, niste završili sa optimizacijom svog blog posta za SEO nakon što je objavljen.
Evo nekoliko stvari koje trebate učiniti nakon što objavite svoj blog post:
Podijelite sa čitaocima
Podijelite svoj novi i stari sadržaj sa čitaocima i pretplatnicima.
Dodajte interne veze
Nakon što objavite post, možete se vratiti na relevantne stare članke i dodati link na svoj novi post na blogu. Ovo daje prednost vašim novim člancima, a istovremeno omogućava korisnicima da ih lakše otkriju.
Pratite rangiranje u pretraživanju
Optimizirali ste tekst za SEO, ali kako da pratite njen rang u pretraživanju? Pogledajte ove preporuke najboljih SEO alata za praćenje rangiranja članaka i ključnih riječi.
Da zaključimo ulaganje vremena u optimizacijuu stranice se isplati. Preporučujemo da redovno optimizujete stare postove, tako da možete nastaviti da poboljšavate svoje rangiranje. Još nešto, mi na kraju svake objave stavimo nekoliko relavantnih preporuka vezanih za temu.
Nadamo se da vam je ovaj članak pomogao da naučite kako da se radi SEO optimizacija web stranice i članaka koje pišete. Ako vam je ovaj tekst bio od koristi, podijelite ga s prijateljima i ocijenite ispod liste preporuka. Hvala!
PREPORUKE
- Šta je SEO Optimizacija
- Web dizajn za početnike
- Šta je izgradnja linkova backlinking
- Šta je responzivni web dizajn
- Marketinška prevara vijeka